Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

marnix vanderschaeghe

Uitstekende service en alles zoals afgesproken . In geen tijd alles netjes opgeruimd. Een aan te bevelen firma.

Blankenberge

Pol Kerckhove

Efficiënte en snelle service. Komt gemaakte afspraken perfect na! Zeer tevreden.

Ronse

Ann Vileyn

Adres gevonden op internet met goede commentaren. Vervolgens contact opgenomen. Onmiddellijke reactie. Firma is ter plaatse gegaan om offerte op te stellen. Snel en professioneel waarvoor dank.

Oostende

Kristof Desoete

We kennen de firma via via; dhr Vercruijsse is de zoon van een vroegere collega van vrienden van ons.

oostkamp

verschave

Correct

Alveringem

Reactie Inboedel-ontruimingen.be:

Beste,
bedankt voor uw feedback.
Beste,
bedankt voor uw feedback.
We vinden het vreemd dat u voor ‘vriendelijkheid ‘ slechts een 3 op 5 geeft. Integendeel, we hebben, nadat de container reeds weg was, bij de rondleiding nog een vastgemaakt traptapijt verwijderd en deze in onze personenauto gestopt. En dit met de glimlach... We hebben tezamen het pand doorlopen en een plezante babbel gehad.
Vriendelijker dan dit kan helaas niet meer.

Vergote

Alles verliep volgens afspraak
Ik kan geen minpunten opsommen

Menen

Byttebier-Vanceunebroeke

De samenwerking is zeer goed verlopen, van begin tot einde. Het dossier werd goed en stipt opgevolgd, zelfs tijdens de verlofperiode.

Oostduinkerke

Maurice Depuydt

Van het begin tot het einde werd alles klaar en duidelijk uitgelegd en vervolgens uitgevoerd zoals afgesproken.

Merkem, deelgemeente van Houthulst

Thiers L

Alles ok een goed geoliede machine

Lichtervelde

Familie Vincke

Via een zeer verzorgde website in contact gekomen met de firma Vercruijsse. Van bij het eerste contact met Mr Vercruijsse tot de laatste handdruk verliep het contact zeer vlot. Guido en zijn team... Via een zeer verzorgde website in contact gekomen met de firma Vercruijsse. Van bij het eerste contact met Mr Vercruijsse tot de laatste handdruk verliep het contact zeer vlot. Guido en zijn team hebben een ongelofelijk werk geleverd. Vlot, professioneel en heel vriendelijk. Verlost van een onmogelijke opdracht ben ik gelukkig naar huis gegaan. Ik zal het zeker aan iedereen die het nodig heeft aanraden…. bedankt.

Sint-Amandsberg (Gent)