Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Dendievel Marc

Vlotte reactie, goeie overeenkomsten en vlotte uitvoering.

Aalbeke

Alain Ameel

Alles volgens afspraak

Koksijde

Linda

Alles is duidelijk vanaf de start en zonder verrassingen ! Biezonder apprecieerbaaar voor mij is de respectvolle ontruiming, dwz wat nog bruikbaar is leeft verder in een ander gezin. Het geeft je... Alles is duidelijk vanaf de start en zonder verrassingen ! Biezonder apprecieerbaaar voor mij is de respectvolle ontruiming, dwz wat nog bruikbaar is leeft verder in een ander gezin. Het geeft je een goed gevoel. Een betrouwbare en efficiënte firma en beheerder.

MIDDELKERKE

Detavernier

Correcte afspraken met vriendelijke mensen.
Ontruiming uitgevoerd volgens afspraak en proper afgewerkt.
Een aanrader !

Kluisbergen

Roland Devreese

De kennismaking is gebeurd via de webpagina. Alle contacten gingen via e-mail en dat verliep vlot. Afspraak voor het bekijken van de woning ging vlot en we werden precies op de hoogte gehouden van... De kennismaking is gebeurd via de webpagina. Alle contacten gingen via e-mail en dat verliep vlot. Afspraak voor het bekijken van de woning ging vlot en we werden precies op de hoogte gehouden van de voorziene aankomsttijd. Afspraak voor de opruiming werd gerespecteerd en de opruiming zelf was vrijwel perfect. Niet goedkoop maar zeer goede service zonder onaangename verrassingen.

Pittem

Van bij het eerste contact was er vertrouwen in de uit te voeren werken en werd ook gemeld waar het op aankwam,
bij een materie die wel gevoelig ligt als het om familiale zaken gaat,...
bij een materie die wel gevoelig ligt als het om familiale zaken gaat, respectvol!
we houden er een goed gevoel aan over.

8000 Brugge

marnix vanderschaeghe

Uitstekende service en alles zoals afgesproken . In geen tijd alles netjes opgeruimd. Een aan te bevelen firma.

Blankenberge

Pol Kerckhove

Efficiënte en snelle service. Komt gemaakte afspraken perfect na! Zeer tevreden.

Ronse

Ann Vileyn

Adres gevonden op internet met goede commentaren. Vervolgens contact opgenomen. Onmiddellijke reactie. Firma is ter plaatse gegaan om offerte op te stellen. Snel en professioneel waarvoor dank.

Oostende

Kristof Desoete

We kennen de firma via via; dhr Vercruijsse is de zoon van een vroegere collega van vrienden van ons.

oostkamp