Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

yves jansen

Het was een vlotte samenwerking. ik schrok wel dat er toch enkele weken overgaan tussen eerste contact en opruiming, maar alles was weg binnen de gestelde termijn, prima dus

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

knokke-heist

Reactie Inboedel-ontruimingen.be:

Mijnheer, bedankt voor uw positieve reactie.
Er was inderdaad na ons verlof een langere wachttijd alvorens we werkelijk konden overgaan tot de ontruiming.
Sommige periodes, zoals voor en na...
Mijnheer, bedankt voor uw positieve reactie.
Sommige periodes, zoals voor en na ons groot verlof, nieuwjaar..., zijn inderdaad zeer druk. Onze excuses.

Vanwijnsberghe

Wij hebben reeds tweemaal gebruik gemaakt van deze firma voor opruiming en zijn erg tevreden.
Nu is er nog een opdracht voor schilderwerken lopend.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

8501 Heule

Reactie Inboedel-ontruimingen.be:

Bedankt voor uw positieve reacties. U vindt het echter vervelend dat we onze rondrit door West- en Oost- Vlaanderen beperken op één of twee dagen.
Ik begrijp dit. Ik doe dit om mezelf zéér vele...
Ik begrijp dit. Ik doe dit om mezelf zéér vele auto-uren te sparen, want met het huidige verkeer is het soms een ramp om door Vlaanderen te rijden.
Onze offertes worden gratis opgesteld op de door ons voorgestelde dagen. Indien u dit niet goed uitkomt, kan u gerust een andere dag voorstellen. We vragen dan wel een voorrijkost, die terug betaald wordt wanneer de ontruiming kan plaatsvinden. Met vriendelijke groeten, Piet Vercruijsse, zaakvoerder.

Hoste

Professionele aanpak!

Desmette

Vriendelijk doeltreffend en prima service maar niet goedkoop

de raeve freddy

Eerlijke en stipte afspraak geen verrassingen uitgevoerd zoals we afgesproken hadden,correcte firma

In een benarde situatie zijn wij op internet gaan zoeken naar een professionele partner om ons bij te staan. Uit de omschrijvingen op jullie website konden wij afleiden dat jullie geen' doorsnee'... In een benarde situatie zijn wij op internet gaan zoeken naar een professionele partner om ons bij te staan. Uit de omschrijvingen op jullie website konden wij afleiden dat jullie geen' doorsnee' ontruimingsfirma waren...en dat was nét wat wij nodig hadden. Er kon op héél korte termijn een afspraak worden vastgelegd, de offerte was zéér gedetailleerd en duidelijk. Er werd bovendien zeer snel en duidelijk gereageerd op alle tussentijdse correspondentie en vragen. De werken zijn volledig uitgevoerd zoals afgesproken. Wij zijn jullie dan ook ontzettend dankbaar voor deze professionele service en zullen niet nalaten jullie bedrijf aan te prijzen aan potentiële klanten!!!

Goderis

Professioneel en uitstekend

De Clerck

Leverd heel goed werk

Luc De Bie

Ik heb voor de tweede maal beroep gedaan op firma Vercruysse, en ben van plan in de toekomst nog beroep te doen op deze firma.