Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Soete-Verhaert Mimie

Kreeg uiterst positieve referentie van schoonbroer. Alles zonder problemen verlopen. Zeer hulpvaardige mensen. Nauwgezet en proper. Zéér tevreden.

Sint Andries

DE VRIENDT Guy

Uw firma had reeds een boedelopruiming gedaan in 2013. Was zeer tevereden en daarom heb ik opnieuw contact opgenomen voor opruiming serviceflat (rusthuis) van moeder.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

Serviceflat rusthuis. MAARKEDAL/ETIKHOVE, Louisemariestraat 109.

Karel Wittevrongel

Via een vriend bij jullie terechtgekomen wegens verhuis .

Knokke

Jacques Verbeke

Vlot verloop vanaf eerste contact tot uitvoering van opdracht. Duidelijke en stipte afspraken. Correct en efficient.

OUDENBURG

Dendievel Marc

Vlotte reactie, goeie overeenkomsten en vlotte uitvoering.

Aalbeke

Alain Ameel

Alles volgens afspraak

Koksijde

Linda

Alles is duidelijk vanaf de start en zonder verrassingen ! Biezonder apprecieerbaaar voor mij is de respectvolle ontruiming, dwz wat nog bruikbaar is leeft verder in een ander gezin. Het geeft je... Alles is duidelijk vanaf de start en zonder verrassingen ! Biezonder apprecieerbaaar voor mij is de respectvolle ontruiming, dwz wat nog bruikbaar is leeft verder in een ander gezin. Het geeft je een goed gevoel. Een betrouwbare en efficiënte firma en beheerder.

MIDDELKERKE

Detavernier

Correcte afspraken met vriendelijke mensen.
Ontruiming uitgevoerd volgens afspraak en proper afgewerkt.
Een aanrader !

Kluisbergen

Roland Devreese

De kennismaking is gebeurd via de webpagina. Alle contacten gingen via e-mail en dat verliep vlot. Afspraak voor het bekijken van de woning ging vlot en we werden precies op de hoogte gehouden van... De kennismaking is gebeurd via de webpagina. Alle contacten gingen via e-mail en dat verliep vlot. Afspraak voor het bekijken van de woning ging vlot en we werden precies op de hoogte gehouden van de voorziene aankomsttijd. Afspraak voor de opruiming werd gerespecteerd en de opruiming zelf was vrijwel perfect. Niet goedkoop maar zeer goede service zonder onaangename verrassingen.

Pittem

Van bij het eerste contact was er vertrouwen in de uit te voeren werken en werd ook gemeld waar het op aankwam,
bij een materie die wel gevoelig ligt als het om familiale zaken gaat,...
bij een materie die wel gevoelig ligt als het om familiale zaken gaat, respectvol!
we houden er een goed gevoel aan over.

8000 Brugge