Verhouding prijs/kwaliteit
Vindt u het een goede keuze dat we onze rondrit voor de opmaak van offertes, uit praktische en ecologische redenen, beperken tot één (of twee) dagen per week?
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Benedicte Van den Brande

Vriendelijke uitleg , prijsofferte zonder verplichting, we hebben na akkoord niets meer moeten doen. Alles was afgewerkt zoals afgesproken.

Roeselare

VAN DAMME Q.Q. AMPE

Na online een afspraak te hebben aangevraagd is deze ook snel kunnen doorgaan ter plaatste. Correcte vlotte bijeenkomst ter plekke, gevolgd door een offerte op korte termijn. Regelmatig op de hoogte... Na online een afspraak te hebben aangevraagd is deze ook snel kunnen doorgaan ter plaatste. Correcte vlotte bijeenkomst ter plekke, gevolgd door een offerte op korte termijn. Regelmatig op de hoogte gehouden van de voorgang der werken tot volledige uitvoering.

Torhout

Edo

Ik had direct een goed gevoel bij de informatie op de web site en het eerste telefonische contact. Daarom heb ik de moeite gedaan om me vrij te maken in de beperkte offerte ronde. Piet straalt... Ik had direct een goed gevoel bij de informatie op de web site en het eerste telefonische contact. Daarom heb ik de moeite gedaan om me vrij te maken in de beperkte offerte ronde. Piet straalt efficiëntie uit en gaf me waardevolle informatie tijdens de rondgang, die ik van andere aanbieders veel minder kreeg. De offerte is gedetailleerd, en gemakkelijk om goed te keuren via de web site. De afspraak werd nauwgezet nagekomen, en de ontruiming verliep heel vlot. Ik kan deze firma van harte aanbevelen.

Oostende

Piet Vercruysse Dranouter

Goede communicatie en vriendelijke samenwerking

Lichtervelde

Soete-Verhaert Mimie

Kreeg uiterst positieve referentie van schoonbroer. Alles zonder problemen verlopen. Zeer hulpvaardige mensen. Nauwgezet en proper. Zéér tevreden.

Sint Andries

DE VRIENDT Guy

Uw firma had reeds een boedelopruiming gedaan in 2013. Was zeer tevereden en daarom heb ik opnieuw contact opgenomen voor opruiming serviceflat (rusthuis) van moeder.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

Serviceflat rusthuis. MAARKEDAL/ETIKHOVE, Louisemariestraat 109.

Karel Wittevrongel

Via een vriend bij jullie terechtgekomen wegens verhuis .

Knokke

Jacques Verbeke

Vlot verloop vanaf eerste contact tot uitvoering van opdracht. Duidelijke en stipte afspraken. Correct en efficient.

OUDENBURG

Dendievel Marc

Vlotte reactie, goeie overeenkomsten en vlotte uitvoering.

Aalbeke

Alain Ameel