Verhouding prijs/kwaliteit
Vindt u het een goede keuze dat we onze rondrit voor de opmaak van offertes, uit praktische en ecologische redenen, beperken tot één (of twee) dagen per week?
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Edo

Ik had direct een goed gevoel bij de informatie op de web site en het eerste telefonische contact. Daarom heb ik de moeite gedaan om me vrij te maken in de beperkte offerte ronde. Piet straalt... Ik had direct een goed gevoel bij de informatie op de web site en het eerste telefonische contact. Daarom heb ik de moeite gedaan om me vrij te maken in de beperkte offerte ronde. Piet straalt efficiëntie uit en gaf me waardevolle informatie tijdens de rondgang, die ik van andere aanbieders veel minder kreeg. De offerte is gedetailleerd, en gemakkelijk om goed te keuren via de web site. De afspraak werd nauwgezet nagekomen, en de ontruiming verliep heel vlot. Ik kan deze firma van harte aanbevelen.

Oostende

Piet Vercruysse Dranouter

Goede communicatie en vriendelijke samenwerking

Lichtervelde

Soete-Verhaert Mimie

Kreeg uiterst positieve referentie van schoonbroer. Alles zonder problemen verlopen. Zeer hulpvaardige mensen. Nauwgezet en proper. Zéér tevreden.

Sint Andries

DE VRIENDT Guy

Uw firma had reeds een boedelopruiming gedaan in 2013. Was zeer tevereden en daarom heb ik opnieuw contact opgenomen voor opruiming serviceflat (rusthuis) van moeder.

Naam van de gemeente of stad van de uitvoering.

Serviceflat rusthuis. MAARKEDAL/ETIKHOVE, Louisemariestraat 109.

Karel Wittevrongel

Via een vriend bij jullie terechtgekomen wegens verhuis .

Knokke

Jacques Verbeke

Vlot verloop vanaf eerste contact tot uitvoering van opdracht. Duidelijke en stipte afspraken. Correct en efficient.

OUDENBURG

Dendievel Marc

Vlotte reactie, goeie overeenkomsten en vlotte uitvoering.

Aalbeke

Alain Ameel

Alles volgens afspraak

Koksijde

Linda

Alles is duidelijk vanaf de start en zonder verrassingen ! Biezonder apprecieerbaaar voor mij is de respectvolle ontruiming, dwz wat nog bruikbaar is leeft verder in een ander gezin. Het geeft je... Alles is duidelijk vanaf de start en zonder verrassingen ! Biezonder apprecieerbaaar voor mij is de respectvolle ontruiming, dwz wat nog bruikbaar is leeft verder in een ander gezin. Het geeft je een goed gevoel. Een betrouwbare en efficiënte firma en beheerder.

MIDDELKERKE

Detavernier

Correcte afspraken met vriendelijke mensen.
Ontruiming uitgevoerd volgens afspraak en proper afgewerkt.
Een aanrader !

Kluisbergen