Verhouding prijs/kwaliteit
8.5/10
Vindt u het een goede keuze dat we onze rondrit voor de opmaak van offertes, uit praktische en ecologische redenen, beperken tot één (of twee) dagen per week?
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Ann Vileyn

Adres gevonden op internet met goede commentaren. Vervolgens contact opgenomen. Onmiddellijke reactie. Firma is ter plaatse gegaan om offerte op te stellen. Snel en professioneel waarvoor dank.

Oostende

Kristof Desoete

We kennen de firma via via; dhr Vercruijsse is de zoon van een vroegere collega van vrienden van ons.

oostkamp

verschave

Correct

Alveringem

Reactie Inboedel-ontruimingen.be:

Beste,
bedankt voor uw feedback.
We vinden het vreemd dat u voor ‘vriendelijkheid ‘ slechts een 3 op 5 geeft. Integendeel, we hebben, nadat de container reeds weg was, bij de rondleiding nog een vastgemaakt traptapijt verwijderd en deze in onze personenauto gestopt. En dit met de glimlach... We hebben tezamen het pand doorlopen en een plezante babbel gehad.
Vriendelijker dan dit kan helaas niet meer.

Vergote

Alles verliep volgens afspraak
Ik kan geen minpunten opsommen

Menen

Byttebier-Vanceunebroeke

De samenwerking is zeer goed verlopen, van begin tot einde. Het dossier werd goed en stipt opgevolgd, zelfs tijdens de verlofperiode.

Oostduinkerke

Maurice Depuydt

Van het begin tot het einde werd alles klaar en duidelijk uitgelegd en vervolgens uitgevoerd zoals afgesproken.

Merkem, deelgemeente van Houthulst

Thiers L

Alles ok een goed geoliede machine

Lichtervelde

Familie Vincke

Via een zeer verzorgde website in contact gekomen met de firma Vercruijsse. Van bij het eerste contact met Mr Vercruijsse tot de laatste handdruk verliep het contact zeer vlot. Guido en zijn team...

Sint-Amandsberg (Gent)

ZWAENEPOEL

Op zoek naar iemand die de flat van een overleden tante kon opruimen kwam ik via internet terecht bij de firma Vercruysse. Dat de firma uit onze streek kwam was een plus maar vooral de transparantie...

Kortrijk

Fam.Commeyne

Nog dank voor de uitstekende service!
Van de eerste kennismaking tot de uitvoering.

Roeselare