Verhouding prijs/kwaliteit
8.5/10
Vindt u het een goede keuze dat we onze rondrit voor de opmaak van offertes, uit praktische en ecologische redenen, beperken tot één (of twee) dagen per week?
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Roland Devreese

De kennismaking is gebeurd via de webpagina. Alle contacten gingen via e-mail en dat verliep vlot. Afspraak voor het bekijken van de woning ging vlot en we werden precies op de hoogte gehouden van...

Pittem

Van bij het eerste contact was er vertrouwen in de uit te voeren werken en werd ook gemeld waar het op aankwam,
bij een materie die wel gevoelig ligt als het om familiale zaken gaat,...

8000 Brugge

marnix vanderschaeghe

Uitstekende service en alles zoals afgesproken . In geen tijd alles netjes opgeruimd. Een aan te bevelen firma.

Blankenberge

Pol Kerckhove

Efficiënte en snelle service. Komt gemaakte afspraken perfect na! Zeer tevreden.

Ronse

Ann Vileyn

Adres gevonden op internet met goede commentaren. Vervolgens contact opgenomen. Onmiddellijke reactie. Firma is ter plaatse gegaan om offerte op te stellen. Snel en professioneel waarvoor dank.

Oostende

Kristof Desoete

We kennen de firma via via; dhr Vercruijsse is de zoon van een vroegere collega van vrienden van ons.

oostkamp

verschave

Correct

Alveringem

Reactie Inboedel-ontruimingen.be:

Beste,
bedankt voor uw feedback.
We vinden het vreemd dat u voor ‘vriendelijkheid ‘ slechts een 3 op 5 geeft. Integendeel, we hebben, nadat de container reeds weg was, bij de rondleiding nog een vastgemaakt traptapijt verwijderd en deze in onze personenauto gestopt. En dit met de glimlach... We hebben tezamen het pand doorlopen en een plezante babbel gehad.
Vriendelijker dan dit kan helaas niet meer.

Vergote

Alles verliep volgens afspraak
Ik kan geen minpunten opsommen

Menen

Byttebier-Vanceunebroeke

De samenwerking is zeer goed verlopen, van begin tot einde. Het dossier werd goed en stipt opgevolgd, zelfs tijdens de verlofperiode.

Oostduinkerke

Maurice Depuydt

Van het begin tot het einde werd alles klaar en duidelijk uitgelegd en vervolgens uitgevoerd zoals afgesproken.

Merkem, deelgemeente van Houthulst