Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Firma Vercruijsse

Snelle reactie op mijn vraag voor een offerte. Duidelijke en vriendelijke communicatie. De geplande datum voor de bezichtiging en ontruiming werd een paar keer verplaatst, wegens overmacht en andere... Snelle reactie op mijn vraag voor een offerte. Duidelijke en vriendelijke communicatie. De geplande datum voor de bezichtiging en ontruiming werd een paar keer verplaatst, wegens overmacht en andere dringende opdrachten, maar dat was geen probleem. De ontruiming zelf gebeurde snel en grondig. Ik zou de firma zeker aanraden aan kennissen.

Ardooie

ADVOCATENKANTOOR ONRAET & VERFAILLE

EFFICIENT EN CORRECT

ieper

Naert-Leenknecht

Wij hebben de firma Vercruijsse leren kennen via een familielid, die ook al erg tevreden was over de opruiming van haar huis. Het team Vercruijsse werkt stipt en correct, zij laten de leeg te maken... Wij hebben de firma Vercruijsse leren kennen via een familielid, die ook al erg tevreden was over de opruiming van haar huis. Het team Vercruijsse werkt stipt en correct, zij laten de leeg te maken woning borstelschoon achter op het afgesproken tijdstip !

Rumbeke

Eugeen Van Coillie

Duidelijkheid en correct in de afspraken. We kregen direct vertrouwen en dit bleef de volledige opdracht zo.

Staden

Maet Erika

Van het eerste contact tot het einde, een heel goede communicatie en een heel goede uitvoering van de opdracht, een aanrader.

8610Kortemark

DEVINCK

Prima service

Poperinge

Govaert Rosita

Vlot en efficiënt.

Oostende

Leyre

Vanaf het begin duidelijke afspraken die stipt en correct uitgevoerd werden.

Diksmuide

Lisette Rommel

Vlotte communicatie en flexibele samenwerking

Middelkerke

De Vos Jan

Een ideale combinatie van respect, professionaliteit en efficiëntie.

Sint-Kruis