Verhouding prijs/kwaliteit
Aanbod informatie op de webstek
Het gemak van de online aanvraag voor de opmaak van de offerte
Vriendelijkheid van de medewerkers.

Maet Erika

Van het eerste contact tot het einde, een heel goede communicatie en een heel goede uitvoering van de opdracht, een aanrader.

8610Kortemark

DEVINCK

Prima service

Poperinge

Govaert Rosita

Vlot en efficiënt.

Oostende

Leyre

Vanaf het begin duidelijke afspraken die stipt en correct uitgevoerd werden.

Diksmuide

Lisette Rommel

Vlotte communicatie en flexibele samenwerking

Middelkerke

De Vos Jan

Een ideale combinatie van respect, professionaliteit en efficiëntie.

Sint-Kruis

Lambrecht

Prima verlopen, heldere communicatie, stipt en zorgzaam afgehandeld.

Koksijde

Benedicte Van den Brande

Vriendelijke uitleg , prijsofferte zonder verplichting, we hebben na akkoord niets meer moeten doen. Alles was afgewerkt zoals afgesproken.

Roeselare

VAN DAMME Q.Q. AMPE

Na online een afspraak te hebben aangevraagd is deze ook snel kunnen doorgaan ter plaatste. Correcte vlotte bijeenkomst ter plekke, gevolgd door een offerte op korte termijn. Regelmatig op de hoogte... Na online een afspraak te hebben aangevraagd is deze ook snel kunnen doorgaan ter plaatste. Correcte vlotte bijeenkomst ter plekke, gevolgd door een offerte op korte termijn. Regelmatig op de hoogte gehouden van de voorgang der werken tot volledige uitvoering.

Torhout

Edo

Ik had direct een goed gevoel bij de informatie op de web site en het eerste telefonische contact. Daarom heb ik de moeite gedaan om me vrij te maken in de beperkte offerte ronde. Piet straalt... Ik had direct een goed gevoel bij de informatie op de web site en het eerste telefonische contact. Daarom heb ik de moeite gedaan om me vrij te maken in de beperkte offerte ronde. Piet straalt efficiëntie uit en gaf me waardevolle informatie tijdens de rondgang, die ik van andere aanbieders veel minder kreeg. De offerte is gedetailleerd, en gemakkelijk om goed te keuren via de web site. De afspraak werd nauwgezet nagekomen, en de ontruiming verliep heel vlot. Ik kan deze firma van harte aanbevelen.

Oostende