De looks van je haarwerk. In welke mate oogt je haarwerk voor jou natuurlijk?
Hoe ervaar jij de kwaliteit van ons natuurlijk Europees echt haar?
Hoe ervaar jij het draagcomfort van je haarwerk?

Verstraeten Christel

Het valt soepel

Momenteel niets

Gimani

In welke mate ben je tevreden over je In Fix Hair-kapper? En kan je kort vertellen waarom?

Doe ik niet graag via deze vragenlijst

Sandra

Het valt heel natuurlijk

Welke tip heb je voor ons om je haarwerk nog beter te maken?

Iets waardoor het met warm weer koeler voelt.

Marijke Paradiek in Roermond

Heel erg tevreden, goede adviezen en geweldig knip- en kleurwerk.

E.

Ziet eruit als echt haar, wat het ook is.

Welke tip heb je voor ons om je haarwerk nog beter te maken?

Goed kijken naar de vallijn van het haar.

Inkx Heemskerk

Heel tevreden! Op al mijn vragen antwoord, en professionele uitleg en begeleiding. Ingeborg is een vakvrouw,en geeft nèt die extra service. Een dikke 10! Mooi haar is een sieraad, en geeft je je... Heel tevreden! Op al mijn vragen antwoord, en professionele uitleg en begeleiding. Ingeborg is een vakvrouw,en geeft nèt die extra service. Een dikke 10! Mooi haar is een sieraad, en geeft je je vrouwelijkheid weer terug. En dat heb ik mogen ervaren. Die onzekerheid over hoe ik eruit zie is weg. Heb mezelf weer terug. ?

Marjan

Het is niet van echt te onderscheiden ik kan er alles mee doen zoals yoga, zwemmen hardlopen enz

Inkx haarwerken

Goede begeleiding duidelijke uitleg ze is er echt een topper ben zo blij dat ik een goede haarwerkspecialist heb gevonden

Truus Coenradi-Gielens

Zóóóó natuurlijk!

Nvt

Maurice Zijlstra

Wat een passie en professionaliteit.
Hoe knap is het om van een kritische klant ( vanwege teleurstelling haarwerk van andere haarwerker) een uitermate tevreden klant te maken.

IL

Er bestaat geen betere kwaliteit dan het europees echt haar!
ik kan zwemmen, sporten, slapen .
niets houd me tegen met dit soort kwaliteit!

Welke tip heb je voor ons om je haarwerk nog beter te maken?

duidelijk dat de in fix hair kapper goed is opgeleid! hij weet over wat hij spreekt en zal me in maten van het mogelijk altijd de beste oplossing geven

Angelique

Het ziet er niet alleen zeer natuurlijk uit, het valt zeer mooi en echt soepel. Je ziet echt niet het verschil, ook niet met krullen. Ook heel mooi ingezet, zoals de natuurlijke inzet op een echte... Het ziet er niet alleen zeer natuurlijk uit, het valt zeer mooi en echt soepel. Je ziet echt niet het verschil, ook niet met krullen. Ook heel mooi ingezet, zoals de natuurlijke inzet op een echte hoofdhuid.

Welke tip heb je voor ons om je haarwerk nog beter te maken?

Als ik écht een minpunt moet geven, is het zo dat - als je nog natuurlijk haar hebt ter hoogte van je oren en je wordt grijs - dan moet je het zichtbare gedeelte van je eigen haar kleuren omdat de... Als ik écht een minpunt moet geven, is het zo dat - als je nog natuurlijk haar hebt ter hoogte van je oren en je wordt grijs - dan moet je het zichtbare gedeelte van je eigen haar kleuren omdat de pruik niet zo ver komt en daardoor heb je een kleurverschil. En daarop aansluitend een volgende, algemene opmerking : hoe kan je deze lijn onzichtbaar laten overlopen in je eigen haar als je bv geen frou frou wil maar je haar naar achter wil dragen zonder dat dit teveel werk vraagt? of bv je haar wil opsteken? En eventueel voor de mensen die geen haar meer hebben, dezelfde vraag? Tenslotte zijn wij zelf geen kappers...bovendien zie je moeilijk de zijkant en zeker moeilijk de achterkant van je hoofd. Eigenlijk vind ik het leuk om lang haar te hebben en een frou frou, ik heb dat lang niet kunnen hebben. Dus op zich klaag ik er niet van.. Maar als het heel warm is, zou ik het eens graag kunnen opsteken zonder een haarband. Maar deze haarwerken zijn gewoon super. Als sommige mensen met haarproblemen tegen me zeggen : "jij begrijpt dat niet wat het is om een haarprobleem te hebben want jouw haar is altijd mooi" dan denk ik : je moest eens weten ! Zelfs kappers merken niet eens op dat dit een haarwerk is. Als dat geen bewijs is, dan weet ik het ook niet.....

Zeer tevreden. Hij is eerlijk en ziet ook wat het mooiste is voor zijn klant, ook zijn team trouwens. De snit past ook bij je gezicht én je persoonlijkheid (niet onbelangrijk). Op zich een kunst om... Zeer tevreden. Hij is eerlijk en ziet ook wat het mooiste is voor zijn klant, ook zijn team trouwens. De snit past ook bij je gezicht én je persoonlijkheid (niet onbelangrijk). Op zich een kunst om aan te voelen wat voor type klant er voor je staat en met welke snit de klant zich goed gaat voelen én dat ook op lange termijn. In tegenstelling tot echt haar, is een verkeerde snit geen ramp want een paar maand later kan je het opnieuw goed laten knippen. Met een haarwerk moet het meteen juist zijn want dat groeit niet meer ! Dat aanvoelen en vertrouwen naar je kapper toe is dus voor die reden zeer belangrijk. Hij luistert ook wat je zegt en daardoor krijg je ook vertrouwen. Hij begint pas te knippen als hij aanvoelt dat je op dezelfde golflengte zit. Zijn team brusht zeer goed. Er wordt altijd gevraagd : "hoe wil je het ?" Want niet iedereen wil elke keer dezelfde brushing en na de brushing wordt er altijd gepeild naar je tevredenheid.

Ans Kreft

Natuurlijk, valt soepel en werk voor mij als mijn eigen haard ooit; opsteken staartjes maken etc.

Welke tip heb je voor ons om je haarwerk nog beter te maken?

Zorg dat het haarwerk op minstens 3 kanten vastgeplakt kan worden links/rechts voor en MIDDEN achter. Achter opzij is voor mij pijnlijk omdat ik nog haar heb wat ik wel wegscheer maar...schuift er... Zorg dat het haarwerk op minstens 3 kanten vastgeplakt kan worden links/rechts voor en MIDDEN achter. Achter opzij is voor mij pijnlijk omdat ik nog haar heb wat ik wel wegscheer maar...schuift er toch tussen ...

zie bovenstaande belangrijkste: het voelt als mij, mezelf niet als een "pruik"

Chantal

Voelt heel natuurlijk en niet van een eigen haardos te onderscheiden

Welke tip heb je voor ons om je haarwerk nog beter te maken?

Een brede scheiding in het haarwerk en een uitgroei waardoor je diepte in het haar krijgt.

Heel tevreden. Maurice luistert goed naar mijn wensen en probeert deze te realiseren

Je voelt het bijna niet is zeer luchtig.

Helemaal natuurlijk