Ditmer

Goed, je word netjes te woord gestaan bij telefonisch vragen.
Goede ervaring met 2 jr terug aangeschafte textiel impregneer, dus nu weer besteld

De werking van nu ook aangeschafte web clean (weerhouden van spinnen) ben ik nog niet enthasiast over, heb niet de indruk dat dit werkt!

Het bestellen en afleveren is prima verlopen

In de gebruiksaanwijzing is niet vermeld na hoeveel tijd de behandeling moet worden herhaald en wat er dan moet worden gedaan. Ook is niet vermeld of overschilderen nog mogelijk is.

Vlotte bestelling

Zeer goed

Hebben onmiddellijk telefonisch contact opgenomen toen bleek dat de levertijd iets langer zou worden

Snel geleverd goede sebice

Goed en duidelijk telefonisch advies
Volgende dag al in huis

Het advies vooraf

Ive

Snelle response bij vragen. Ik had wat twijfels welk product het best paste voor mijn toepassing, had een mailtje gestuurd met enkele foto's en dezelfde dag nog advies gekregen.

Duidelijk communicatie rond leveringen en top producten. Ik kan imregneermiddelen specialist enkel maar aanbevelen.

Mvg,
Ive

Open communicatie, duidelijke website en top producteb

Mogelijkheden tot levering in een afhaalpunt

Op aanraden timmerbedrijf 2 x 2 0,75 liter remmers verf besteld

teruggebeld ivm levertijd

Prima verlopen. Voldoende info en snelle levering.

Kreeg telefonisch korte en bondige informatie, want de website was voor mij niet duidelijk genoeg welk produkt ik het beste kon kiezen.

nee.

Ik heb meer informatie moeten zoeken bij de producent van het produkt.
Geen flauw idee wat met aftersales bedoeld wordt, daarom lage score ingevuld.