Eva

Bestelling gedaan en aanvullende vragen gesteld. Goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam.

Goed bereikbaar en veel info op de website.

Anton

Gebeld voor informatie. Advies gekregen. Product nav advies besteld.

Duidelijke uitleg.

De telefonische uitleg stemt niet overeen met de omschrijving op de verpakking van het product.

willlem stolk

Bestelling geplaatst, maar nog geen levering gezien! Wel een tevredenheid onderzoek!

Eenvoudig maar duidelijk.

Meer video -en ik heb nog geen producten ontvangen!

Vlotte en correcte levering

Sjaak Martens

Het spul is prima, de bestelling verliep uitstekend via de site, de levering via DPD was minder het was niet op vrijdag aanwezig maar na een belletje kwam het op maandag.

Het verliep uitstekend

Een bezorgdienst die doet wat hij zegt.

Hugo Redant

Uitgebreid kleurenassortiment

De vulling van de verpakking mag in de toekomst misschien biologisch afbreekbaar zijn.

Prima levering. Vlot en netjes. Website mist makkelijk te vinden contactgegevens waardoor ik aanvankelijk twijfelde over de legitimiteit.

Duidelijke productinfo en gebruiksaanwijzingen.

Maak je legitimiteit beter controleerbaar, bv met snel te vinden contact- en adresinfo.

Chris

Snel en goed !!

Helaas heb ik het product nooit ontvangen, waarschijnlijk door fouten van DPD

In theorie is de levertijd heel prettig. Dan moet de pakketbezorger natuurlijk wel meewerken...

Goed product, OH-6, echter als je voor € 360,-- koopt en een week later omdat de muur meer opzoog dat op de verpakking stond, voor € 120,-- bij besteld. Voor de nabestelling moest ik maar liefst... Goed product, OH-6, echter als je voor € 360,-- koopt en een week later omdat de muur meer opzoog dat op de verpakking stond, voor € 120,-- bij besteld. Voor de nabestelling moest ik maar liefst €7,95 verzendkosten betalen. Totaal bijna € 128,-- betalen terwijl (pas) bij € 150, gratis verzending plaatsvindt . Gebeld kan niet tegemoet komen. Jammer voor dit onbegrip. Advies halveer het bedrag voor gratis verzending en zorg voor flexibiliteit. zeker als het verschil een relatief klein bedrag is.
Het bestellen met de mogelijkheid tot registratie kostte me meer dan een 1 uur.

Advies was goed.

Halveer het bedrag voor gratis verzending en zorg voor flexibiliteit. zeker als het verschil een relatief klein bedrag is.
Verbeter de site voor registratie als klant.