Snelle reactie / advies over een bepaald product.

Snelle levering.

N.v.t.

Heel goed

gewoon goede info

geen.

R.C. Van De Velde

Alleen maar positief

Zat zelfs een losse bijsluiter bij met aanvullende tips dit ondanks het feit dat de noodzakelijke informatie op de verpakking stond

Nvt

J. Rolf

Geweldige winkel!

Ondanks dat het product dat ik had besteld (vloeibaar rubber) tot twee keer toe niet goed was (wat aan de fabrikant te wijten valt) werd er telkens snel en serieus gereageerd op mijn klachten.... Ondanks dat het product dat ik had besteld (vloeibaar rubber) tot twee keer toe niet goed was (wat aan de fabrikant te wijten valt) werd er telkens snel en serieus gereageerd op mijn klachten. Impregneermiddelen Specialist is komen kijken naar wat er mis was, vervolgens kwam de distributeur kijken waar imp.spec. het gekocht had. Wegens lang wachten op een reactie van de fabrikant werd zonder problemen mijn geld geretourneerd. Zo hoort dat!

Prima service

Bij mijn tweede bezoek aan de website kwam ik het product niet meer tegen. Na een mail toch snel in orde gekomen.

Duidelijke site. Snelle levering. Vriendelijke uitleg aan telefoon.

Goede telefonische informatie

Het eindresultaat is prima. De bewerking viel echter tegen. Het geadviseerde middel is eigenlijk voor beton en laat op natuursteen een witte waas achter die niet makkelijk weg te poetsen is.

M. Bammens

Goede website en goed te woord gestaan aan de telefoon, toen er nog vragen waren.

Nemen de tijd als er toch nog vragen zijn.

Ronny Verbelen

Bij mijn vraag via mail welk product ik het best zou gebruiken voor mijn betonpannen kreeg ik direct een mail terug met de info over het te gebruiken product en het aantal liter dat ik nodig had .

Zeer goed product gevelprof OH-6 . Het water gutst van de pannen in trekt er niet meer in zodat de pannen direct droog zijn
Volgens de website zou dit 10 jaar werkzaam moeten zijn . Indien...
Volgens de website zou dit 10 jaar werkzaam moeten zijn . Indien dit het geval is mag men spreken van een topproduct.

Doe zo voort TOP .

Goed advies en snelle levering

Makkelijk en alles volgens afspraak