Marcel

Helaas niet zo goed bevallen..
Zelfklevende afdekfolie 250ml x 100 meter kost bij impregneermiddelenspecialist 34.95 euro. Bij een ander 21.36 euro. Verschil 13.59 euro.
Folie +...
Helaas niet zo goed bevallen..
Folie + steenband cover 2700mm x 16 meter kost bij impregneermiddelenspecialist 16.95 euro. Bij een ander 7.16 euro. Verschil is 9.79 euro.
Drukspuit silverline 5 liter kost bij impregneermiddelenspecialist 26.95 euro. Bij een ander 14.95 euro. Verschil is 12 euro.

Dit enorme prijsverschil heb ik ontdekt toen ik zocht op hoe de afplak folie werkt.. zo'n groot verschil in prijs vindt ik krankjorem en heb dus uiteraard alles per direct retour gestuurd!

Nadat ik dit prijsverschil aangaf en aangaf alles per direct retour te willen sturen werd men minder vriendelijk. Ik heb veel mail contact gehad. Men sprak niet met u, begon het bericht niet met een groet, en eindigde niet met een groet en zonder naam. Vindt ik heel onbeleefd en onprofessioneel!

Ik bestel hier nooit weer iets ook al krijg 50% korting. Ook voor u ..beter even verder kijken, u kunt veel besparen!

Eerlijke prijzen hanteren!

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Goedemorgen, Wij zijn nogal geschrokken van uw reactie via onze feedback. Wij hebben uw retour gisteren ontvangen en zal dan ook keurig netjes volgens afspraak volgende week door onze... Goedemorgen, Wij zijn nogal geschrokken van uw reactie via onze feedback. Wij hebben uw retour gisteren ontvangen en zal dan ook keurig netjes volgens afspraak volgende week door onze administratie teruggestort worden op het opgegeven bankrekeningnummer. Wij proberen de concurrentie altijd goed in de gaten te houden betreft de prijzen en passen deze dan ook aan indien nodig. Soms is het ook appels met peren vergelijken, aangezien wij met de afplakfolie alleen maar professionele kwaliteit leveren die ook geen vervelende lijmresten na langduriger gebruik achterlaten. ( hier zitten dus echt kwaliteitverschillen in ondanks het vaak hetzelfde eruit ziet ). Met de drukspuit kan het wezen dat er ergens een aanbieding is geweest waardoor deze voor zeer lage bedragen verkocht worden. Hier zit ook weer het verschil in dat wij bij deze pompen een andere lans en nozzle leveren om hem ook geschikt te maken voor diverse impregneermiddelen en dus niet als standaard onkruidspuit zoals de andere leveranciers deze pompen leveren. Ik betreur het ook ten zeerste dat uw ervaring met 1 van onze medewerkers via de mail niet soepel is verlopen en zal dit dan ook bespreken om dit te voorkomen in de toekomst. Nogmaals onze oprechte excuses en hoop wel dat u de juiste producten heeft aangeschaft om uw werkzaamheden goed uit te kunnen voeren. Prettig weekend gewenst.

Goed ervaring en telefonisch bereikbaar

advies per telefoon

Ik ben heel erg tevreden, product werd snel geleverd.

Net bedrijf

goede uitleg telefoon

Zeer goed.

Supersnelle levering!

Prima, duidelijke website met genoeg info en technische informatie.
Snelle bestel en leverservice
Uitgebreid productaanbod

Theo Faber

Waardeloos de website werkt niet eens goed als je wil betalen wordt je er afgegooid !

Een echte randstad mentalitijd (er kompt wel weer een andere gek )

Alles

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Geachte, Wij zijn zeer verbaasd over uw reactie, aangezien er dagelijks vele bestellingen bij ons binnenkomen en ook zorgvuldig worden verwerkt. Ons is absoluut niet bekend dat er ergens een... Geachte, Wij zijn zeer verbaasd over uw reactie, aangezien er dagelijks vele bestellingen bij ons binnenkomen en ook zorgvuldig worden verwerkt. Ons is absoluut niet bekend dat er ergens een storing in de website zou zitten. Tevens zijn wij altijd blij met iedere klant die bij ons iets wil aanschaffen en worden ook ten alle tijden met respect behandeld. Graag zien we u nog eens terug bij ons op de website of in onze fysieke winkel te Zoeterwoude-Rijndijk.

Voor half 9 bestellen morgen in huis dat lukt bij dit bedrijf helaas niet na 3 dagen pas binnen . Terwijl product gewoon voorradig was

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Wij vinden het erg spijtig te horen dat uw product helaas pas na 3 dagen bezorgd is. Alle producten welke wij uit voorraad leveren worden bij bestellingen op werkdagen voor 14:00 dezelfde dag... Wij vinden het erg spijtig te horen dat uw product helaas pas na 3 dagen bezorgd is. Alle producten welke wij uit voorraad leveren worden bij bestellingen op werkdagen voor 14:00 dezelfde dag verstuurd, helaas komt het nog wel eens voor dat er bij de vervoerder een sorteerfout gemaakt wordt, waardoor het pakket later bezorgd wordt dan de planning was. Onze welgemeende excuses hiervoor en wij hopen u in de toekomst toch weer van dienst te kunnen zijn.

M Vierwind

De ervaring met dit bedrijf is prima, duidelijke site om spullen te bestellen

snelle levering alles volgens afspraak verlopen.

geen toevoeging