Reviews

8.9 / 10
1150 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.6/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.6/10
After sales
8.8/10

1150 Reviews

Anoniem

10/10

Snel geleverd


Bello

9/10

Goed

Sterke punten

Snelheid levering


Anoniem

8/10

Duidelijk helder. Goede instructie/uitleg erbij.

Sterke punten

Snelheid
Helderheid

Verbeterpunten of tips

Misschien nog wat duidelijker de verschillen tussen producten. Welke moet ik kiezen?


Henny Verhoeven

10/10

Duidelijke beschrijving van de producten, het verbruik van Enviroseal impregneermiddel, wijkt af van wat op het product stond. Dat is verwarrend over de te bestellen hoeveelheid. Echter de te veel... Duidelijke beschrijving van de producten, het verbruik van Enviroseal impregneermiddel, wijkt af van wat op het product stond. Dat is verwarrend over de te bestellen hoeveelheid. Echter de te veel bestelde hoeveelheid kon moeiteloos worden geretouneerd,

Sterke punten

Zeer klant en service gericht. Goede telefonische informatie en daadkrachtig handelen.

Verbeterpunten of tips

Zie punt 1. Misschien de tekst op de website aanpassen tav het verbruik van Enviroseal impregneermiddel.


Anoniem

9/10

Het geleverde systeem (thor helical scheurherstel) is goed zelf te gebruiken. Alleen de gebruiksaanwijzing zou hier en daar kunnen worden verbeterd.
Met wat aanloop-problemen (zie bij...
Het geleverde systeem (thor helical scheurherstel) is goed zelf te gebruiken. Alleen de gebruiksaanwijzing zou hier en daar kunnen worden verbeterd.
Met wat aanloop-problemen (zie bij verbeterpunten) heb ik een aantal scheuren in de muur goed kunnen herstellen.

Sterke punten

..

Verbeterpunten of tips

1. Gebruiksinstructie op de website verschillen op sommige punten van de het pakket meegeleverde beschrijving.
2. Het vullen en gebruiken van de meegeleverde spuit kostte aanvankelijk wat...
1. Gebruiksinstructie op de website verschillen op sommige punten van de het pakket meegeleverde beschrijving.
2. Het vullen en gebruiken van de meegeleverde spuit kostte aanvankelijk wat moeite. Bij een tweede keer ging het pas zoals het moet. Een iets uitgebreidere aanwijzing zou hier hebben geholpen.
3. De hoeveelheid meegeleverde mortel is (in mijn geval) maar voor slechts ruim de helft voldoende. Heeft misschien te maken met de uitslijpdiepte en -hoogte van de voegen.


Anoniem

10/10

Prima alles ontvangen , met een duidelijke gebruiksaanwijzing erbij.

Sterke punten

duidelijke gebruiksaanwijzingen bij gekregen


Pfm nolte

1/10

Teleurstellend. Ik had dag tevoren via site geboekt met mededeling dat ik het af kwam halen. Volgende dag bleek desbetreffend artikel niet voorradig ! Rit van Noordwijkerhout tevergeefs gemaakt.... Teleurstellend. Ik had dag tevoren via site geboekt met mededeling dat ik het af kwam halen. Volgende dag bleek desbetreffend artikel niet voorradig ! Rit van Noordwijkerhout tevergeefs gemaakt. Slechte service

Sterke punten

Groot assortiment

Verbeterpunten of tips

Site wordt niet updated


Eamon Kelly/emerald stucadoor

10/10

Excellent service and delivery next day, I called with a question and was helped immediately


Marcel

1/10

Helaas niet zo goed bevallen..
Zelfklevende afdekfolie 250ml x 100 meter kost bij impregneermiddelenspecialist 34.95 euro. Bij een ander 21.36 euro. Verschil 13.59 euro.
Folie +...
Helaas niet zo goed bevallen..
Zelfklevende afdekfolie 250ml x 100 meter kost bij impregneermiddelenspecialist 34.95 euro. Bij een ander 21.36 euro. Verschil 13.59 euro.
Folie + steenband cover 2700mm x 16 meter kost bij impregneermiddelenspecialist 16.95 euro. Bij een ander 7.16 euro. Verschil is 9.79 euro.
Drukspuit silverline 5 liter kost bij impregneermiddelenspecialist 26.95 euro. Bij een ander 14.95 euro. Verschil is 12 euro.

Dit enorme prijsverschil heb ik ontdekt toen ik zocht op hoe de afplak folie werkt.. zo'n groot verschil in prijs vindt ik krankjorem en heb dus uiteraard alles per direct retour gestuurd!

Nadat ik dit prijsverschil aangaf en aangaf alles per direct retour te willen sturen werd men minder vriendelijk. Ik heb veel mail contact gehad. Men sprak niet met u, begon het bericht niet met een groet, en eindigde niet met een groet en zonder naam. Vindt ik heel onbeleefd en onprofessioneel!

Ik bestel hier nooit weer iets ook al krijg 50% korting. Ook voor u ..beter even verder kijken, u kunt veel besparen!

Verbeterpunten of tips

Eerlijke prijzen hanteren!

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Goedemorgen, Wij zijn nogal geschrokken van uw reactie via onze feedback. Wij hebben uw retour gisteren ontvangen en zal dan ook keurig netjes volgens afspraak volgende week door onze... Goedemorgen, Wij zijn nogal geschrokken van uw reactie via onze feedback. Wij hebben uw retour gisteren ontvangen en zal dan ook keurig netjes volgens afspraak volgende week door onze administratie teruggestort worden op het opgegeven bankrekeningnummer. Wij proberen de concurrentie altijd goed in de gaten te houden betreft de prijzen en passen deze dan ook aan indien nodig. Soms is het ook appels met peren vergelijken, aangezien wij met de afplakfolie alleen maar professionele kwaliteit leveren die ook geen vervelende lijmresten na langduriger gebruik achterlaten. ( hier zitten dus echt kwaliteitverschillen in ondanks het vaak hetzelfde eruit ziet ). Met de drukspuit kan het wezen dat er ergens een aanbieding is geweest waardoor deze voor zeer lage bedragen verkocht worden. Hier zit ook weer het verschil in dat wij bij deze pompen een andere lans en nozzle leveren om hem ook geschikt te maken voor diverse impregneermiddelen en dus niet als standaard onkruidspuit zoals de andere leveranciers deze pompen leveren. Ik betreur het ook ten zeerste dat uw ervaring met 1 van onze medewerkers via de mail niet soepel is verlopen en zal dit dan ook bespreken om dit te voorkomen in de toekomst. Nogmaals onze oprechte excuses en hoop wel dat u de juiste producten heeft aangeschaft om uw werkzaamheden goed uit te kunnen voeren. Prettig weekend gewenst.


Anoniem

7/10

Goed ervaring en telefonisch bereikbaar

Sterke punten

advies per telefoon

Verbeterpunten of tips

geen