IMAKIN

Annet

Goede ervaring, snelle levering

De filpjes met uitleg vind ik erg leuk, zodat je een gemakkelijk voorbeeld hebt van wat je kunt maken.

Nog meer voorbeelden mag altijd :)

Vriend heeft mij het boek en de cursus cadeau gedaan.

Ik vond het boek leuk en heel fijn dat ik diy spullen op de website kon bestellen, wat ik daarna ook heb gedaan en veel plezier van heb gehad.

Ik vond de cursus tegenvallen en niet het geld waard. Waren eigenlijk allemaal tips en dingen die ik makkelijk zelf kon bedenken en vinden.
De webshop is ook wat onduidelijk. Welke producten...
De webshop is ook wat onduidelijk. Welke producten je nu precies bij welke categorie kunt vinden. Zou fijn zijn als er een pagina / overzicht zou zijn waar je alle mogelijkheden kunt zien.

Reactie IMAKIN:

Hi Hanna, dankjewel voor je feedback. Jammer dat je de cursus wat vond tegenvallen. Deze kreeg je gratis bij het pakket en is bedoeld als extra service om je te motiveren vaker creatief aan de slag... Hi Hanna, dankjewel voor je feedback. Jammer dat je de cursus wat vond tegenvallen. Deze kreeg je gratis bij het pakket en is bedoeld als extra service om je te motiveren vaker creatief aan de slag te gaan.
Dankjewel voor de tips over mijn webshop, daar ga ik zeker naar kijken om dat te verbeteren!
Fijn dat je wel blij bent met mijn boek en de DIY materialen die je hebt gekregen.
Groeten,
Jinske Verpalen
IMAKIN

eiamsterdam

Heel goed en heel persoonlijk

Snelheid van leveren en persoonlijk contact

Nanda

Vriendelijk

Geen!

Fijne ervaring

Zeer inspirerend en toegankelijk

Doe zo verder !

Denise

Snelle levering, leuk ingepakt en mooie materialen.

De filmpjes die naast het aanbod aan spulletjes gemaakt worden zodat je er meer een beeld van krijgt wat je kan/wil bestellen.

leuk ingepakt en snelle levering

P vd Rijt

Prima, snelle levering

Leontien

Voor het eerst besteld en goed geholpen. Zal zeker vaker bestellen voor leuke DIY

Goede service

Alles is top!

Juraj Vignjevic

Uitgebreide keuze en diy opdrachten

Ookal heb je een BTWNummer is het gemakkelijker om het online te betalen.