IMAKIN

9.5/10
9.5/10

Linda van Vliet

Al meerdere keren iets besteld, altijd hele snelle levering en persoonlijke boodschap erbij

A.Posthumus

Perfect

Service en persoonlijke benadering

Geen verbeterpunten, alles prima

Colinda

Mijn bestelling werd snel en heel leuk als een cadeautje geleverd!

Isa

Goede ervaring!

Super om te zien dat er persoonlijk een briefje bij werd gedaan. Laat zien wat ik al dacht, dat het een webshop is van iemand die echt gepassioneerd is op dit gebied. Top!

Corina

Super leuke en creatieve artikelen, lekker persoonlijk origineel en gewoon goed!

Duidelijke uitleg te vinden bij alle artikelen, je hoeft niet heel erg handig en creatief te zijn om er mooie dingen mee te maken.

Nog meer creatieve tools om mee te knutselen.

Tinneke Van Hove

Super!

marion Zimmermann

Super service, had de mal stuk bij mijn eerste werkje, mocht deze met korting opnieuw bestellen. Blijft een moeilijk model de ster om deze fatsoenlijk eruit te krijgen. Maar al doende leert men.... Super service, had de mal stuk bij mijn eerste werkje, mocht deze met korting opnieuw bestellen. Blijft een moeilijk model de ster om deze fatsoenlijk eruit te krijgen. Maar al doende leert men. We geven niet zo makkelijk op.

Zoals hierboven al beschreven

Met modelleergips gaat het niet zo makkelijk als met cement.

Makkelijk om te bestellen. Snel en netjes ontvangen. Creatief ingepakt. Goede ervaring

Creatief, snel en correct

Ga zo door

Samantha

Heel blij met mijn aankoop en de communicatie. Ook de verzending gebeurde heel snel.

De filmpjes online met info over de producten. De vlotte communicatie met de verkoper. De snelle verzending.

De verzendkosten zijn niet bepaald laag maar ik begrijp het wel. Verzenden kost nu eenmaal veel tegenwoordig.

Duidelijke site, eerlijke prijzen, snel bezorgd

Snelle reactie op vraag in bestelformulier