IMAKIN

9.5/10
9.5/10

Priscilla

Blij de door mij gewenste kleuren glas- en porseleinverfstiften te kunnen bestellen. Vlotte afhandeling, leuke site.

Overzichtelijk en to the point.

Yves Dehaeseleer

Positief

Bestelling verliep vlot en zonder problemen.

Duidelijke, overzichtelijke site. De info bij de verschillende producten is goed, voldoende om er mee aan de slag te gaan.

Snelle levering. Leuk met een kaartje erbij!

Snelheid

Misschien iets uitgebreider omschrijving van het product. Het viel mij namelijk tegen dat de porselein stiften erg dik tekenen

Fijn! Het was stevig verpakt en er zat een handgeschreven kaart bij dat het op deze manier niet heel mooi was maar wel veilig! en hele producten is het belangrijkst!

snel verzonden, snel binnen! stevig verpakt!

Mariëtte

Heel erg goed. Had via Whatsapp contact over de verzending; kreeg al tijdens het bestelproces antwoord op mijn vraag!

Jinske blijft door ontwikkelen op alle vlakken

Nvt

IMAKIN is een heel leuke webshop. Voor elke creatiefe muts een droomwebsite. Bedrijf is heel vriendelijk, ik kreeg zelfs een kaartje met daarop, veel geluk met je project :) Snel geleverd, meteen de... IMAKIN is een heel leuke webshop. Voor elke creatiefe muts een droomwebsite. Bedrijf is heel vriendelijk, ik kreeg zelfs een kaartje met daarop, veel geluk met je project :) Snel geleverd, meteen de volgende dag binnen. Zeker aan te raden. Ook kan ik vragen stellen als het niet lukt met mijn project, ze nemen gewoon de tijd voor je!

Site is heel duidelijk. Grote klantvriendelijkheid.

Diana

Top, snel besteld en snel geleverd. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden. Erg leuk ook om een persoonlijk berichtje te ontvangen bij je bestelling.

Persoonlijk

Eigenlijk niet. Alleen nog meer stempels, dan kan ik vaker bestellen ;)

Ik had vooraf een vraag over het te bestellen product. Mijn e-mail hier over werd snel en persoonlijk beantwoord. Dit vond ik erg prettig en dit heeft er voor gezorgd dat ik bestemd hebt.

Duidelijke website, snel persoonlijk antwoord op vragen.

Erg goed! Ondanks black friday en cybermonday mijn bestelde spullen snel binnen

Het persoonlijk geschreven kaartje naar mij wat bij de bestelling zat was erg leuk.