Miranda

Nette, snelle service.

Nette verpakking pakketten, heldere uitleg

Isabel

Strak,duidelijk,net

goed ingericht, duidelijk overzichtelijk

betere zichtbaarheid op internet. Ik had het na langer pas gevonden. Ik denk dat als je eerder na boven komt

Ellen

Snelle reactie, dito levering, persoonlijk

Snelle reactie, pakket is mooi verpakt, persoonlijke boodschap, leuke pakketten.

Marije Cuijon-Bolijn

Hele goede service: na mijn bestelling gevraagd om het later te sturen ivm verjaardag. Snel beantwoordt en kwamen met goede oplossing. De extra stap die gezet werd om in te pakken en kaartje erbij... Hele goede service: na mijn bestelling gevraagd om het later te sturen ivm verjaardag. Snel beantwoordt en kwamen met goede oplossing. De extra stap die gezet werd om in te pakken en kaartje erbij te doen was helemaal top!

Snel contact en meedenken.

Linda

Ik heb meerdere keren leuke dyi materialen en pakketten gekocht

Grote verscheidenheid aan producten, inspiratie om nieuwe hobby’s te ontdekken.

W.m.

Overzichtelijke website en erg leuk om een handgeschreven kaartje te ontvangen. Gaf mij een lach op mijn gezicht

Heel overzichtelijk ingericht en alles goed uitgelegd.

Er wordt op de website verwezen naar leuke hobby ideeën alleen worden de materialen niet verkocht in de webshop.

Reactie IMAKIN:

Fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling!
Fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling!
Wat jammer dat je niet alles hebt kunnen vinden in mijn webshop wat je nodig had. Laat je me weten wat je nog zoekt? Ik help je graag om het te vinden!
Groeten,
Jinske Verpalen

Berdien Janssens

DIY pakket besteld

Hele leuke paketten

x

Klantvriendelijk en snelle levering.

Geen,gewoon zo doorgaan

Annet

Goede ervaring, snelle levering

De filpjes met uitleg vind ik erg leuk, zodat je een gemakkelijk voorbeeld hebt van wat je kunt maken.

Nog meer voorbeelden mag altijd :)

Vriend heeft mij het boek en de cursus cadeau gedaan.

Ik vond het boek leuk en heel fijn dat ik diy spullen op de website kon bestellen, wat ik daarna ook heb gedaan en veel plezier van heb gehad.

Ik vond de cursus tegenvallen en niet het geld waard. Waren eigenlijk allemaal tips en dingen die ik makkelijk zelf kon bedenken en vinden.
De webshop is ook wat onduidelijk. Welke producten...
De webshop is ook wat onduidelijk. Welke producten je nu precies bij welke categorie kunt vinden. Zou fijn zijn als er een pagina / overzicht zou zijn waar je alle mogelijkheden kunt zien.

Reactie IMAKIN:

Hi Hanna, dankjewel voor je feedback. Jammer dat je de cursus wat vond tegenvallen. Deze kreeg je gratis bij het pakket en is bedoeld als extra service om je te motiveren vaker creatief aan de slag... Hi Hanna, dankjewel voor je feedback. Jammer dat je de cursus wat vond tegenvallen. Deze kreeg je gratis bij het pakket en is bedoeld als extra service om je te motiveren vaker creatief aan de slag te gaan.
Dankjewel voor de tips over mijn webshop, daar ga ik zeker naar kijken om dat te verbeteren!
Fijn dat je wel blij bent met mijn boek en de DIY materialen die je hebt gekregen.
Groeten,
Jinske Verpalen