9.5/10

Leuk bedrijf dat veel inspiratie biedt

De porseleinstickers werken niet goed. Graag op de website al vermelden dat ze niet vaatwasserbestendig zijn.

P er Sonare

Kan niet beter!

Goed verpakt, leuk een persoonlijk berichtje erbij, snel geregeld allemaal.

Bonny de Git

Heel fijn geholpen toen bleek dat mijn bestelling de reis naar mij niet helemaal had overleefd

Snelle en vriendelijke klantenservice, leuk verpakt en heel attent een handgeschreven kaartje bij de bestelling

Nancy

Prima bedrijf, leuke items.

De persoonlijke communicatie: snel antwoord op vragen via mail/ facebook èn (groot pluspunt!) een handgeschreven kaartje bij je bestelling!

Leuke originele artikelen en snelle service

Ik vind de verzendkosten naarBelgië wel aan de hoge kant in vergelijking met andere webshops.

Charon Vinck - Kabibe

Toffe spulletjes!

Ellen

Leuke artikelen die snel en leuk verpakt worden bezorgd.

Correcte levering met persoonlijk kaartje

Studio Jong

Goede ervaring, ik had een vraag gesteld op instagram en snel reactie gekregen. De producten heb ik de volgende dag besteld en ik kreeg direct een enthousiaste reactie op instagram: bedankt voor je...

Ik vind IMAKIN een super origineel idee en ze verkopen toffe producten.

Ik had de slagstempelhouder met hartje gekocht, helaas zag ik pas later dat het een 3mm houder was, ik heb zelf slagstempels van 6mm. Het stond wel in de productomschrijving vermeld zag ik later maar het was mij in eerste instantie niet opgevallen (mijn fout). Als het in de producttitel had gestaan was het mij beter opgevallen.

Positief

Leuk een persoonlijk kaartje bij de aanschaf van het produkt

Linda de boer

Eerste bestelling positief ervaren

Bedank kaartje bij levering , maakt het toch heel persoonlijk .