9.5/10

IMAKIN is een heel leuke webshop. Voor elke creatiefe muts een droomwebsite. Bedrijf is heel vriendelijk, ik kreeg zelfs een kaartje met daarop, veel geluk met je project :) Snel geleverd, meteen de...

Site is heel duidelijk. Grote klantvriendelijkheid.

Diana

Top, snel besteld en snel geleverd. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden. Erg leuk ook om een persoonlijk berichtje te ontvangen bij je bestelling.

Persoonlijk

Eigenlijk niet. Alleen nog meer stempels, dan kan ik vaker bestellen ;)

Ik had vooraf een vraag over het te bestellen product. Mijn e-mail hier over werd snel en persoonlijk beantwoord. Dit vond ik erg prettig en dit heeft er voor gezorgd dat ik bestemd hebt.

Duidelijke website, snel persoonlijk antwoord op vragen.

Erg goed! Ondanks black friday en cybermonday mijn bestelde spullen snel binnen

Het persoonlijk geschreven kaartje naar mij wat bij de bestelling zat was erg leuk.

Margot

Duidelijke uitleg, supersnelle verzending met een persoonlijk briefje erbij!

persoonlijk, overzicht, duidelijk, snelle verzending

Taal en teken

Supersnel geleverd, alles prima verpakt én een persoonlijk kaartje....ik ben en blijf fan! Dank je wel Jinske!

Taal en teken
Nel Reitsma

Snelle levering, keurig verpakt, persoonlijk kaartje

Meer een vraag: wanneer je het voor iemand anders besteld, bij wijze van cadeautje, kun je het dan laten inpakken?

Zeer klantvriendelijk en inspirerend!

Snel geleverd, zonder problemen. Inspirerend bedrijf.

Kelly Pecceu

Heel positief. Ik heb door een fout bij de post vrij lang op mijn pakket moeten wachten; doch de zaakvoerster van IMAKIN is zeer bereikbaar en bereid hier mee naar oplossingen te zoeken.

Het concept DIY gewoon. Het zet aan tot creatief bezig zijn, denken, enz.,..

Het systeem herkende mijn (Belgische) gemeente niet, waardoor de vertraging bij de post. Misschien kan daar nog iets in veranderen?

Wieke

Leuke site met inspiratie waarbij je direct alle spullen voor een diy in 1 keer kunt bestellen.

Alle benodigdheden voor een diy in 1 keer bestellen.
Leuke blogs met inspiratie.

Ik heb bij dit bedrijf een boek besteld op verzoek van mijn schoondochter en heb dus niet de hele website bekeken. Ik heb zeer vriendelijk e-mail contact gehad en zal zéker terugkomen bij deze...