IMAKIN

Ik heb via de mail een vraag gesteld over een bepaald artikel wat ik wilde bestellen en deze werd zeer snel beantwoord. Het contact heb ik als heel positief, attent en persoonlijk ervaren. Daarna... Ik heb via de mail een vraag gesteld over een bepaald artikel wat ik wilde bestellen en deze werd zeer snel beantwoord. Het contact heb ik als heel positief, attent en persoonlijk ervaren. Daarna heb ik meteen m’n bestelling geplaatst en deze had ik de volgende werkdag al in huis, dus kon ik alles vol enthousiasme meteen uitproberen!!
M’n bestelde artikelen zaten in een heel mooi roze papier ingepakt met een sticker erop. Er was echt aandacht aan besteed. Alsof je een kado voor jezelf openmaakte ;-)

Verzorgde, overzichtelijk, leuke, inspirerende site met duidelijke foto’s en hele duidelijk instructiefilmpjes.

Ik heb geen verbeterpunten

Linda van Diepen

Supersnelle levering. Eerst contact gehad over mijn bestelling, snelle antwoorden op mijn vragen.

Vragen over het product werden goed en snel beantwoord

Geen, ga vooral zo door.

Renske clement

Goed en snelle levering

Heb het ootijd ontvangen

Geen tips en verbeter punten

Erica

Top

Mijn bestelling was een cadeautje om uit te pakken

Emy

Top!

Geweldige pakketten, alles wat je nodig hebt.
Super productjes voor een correcte prijs!

Een echt filmpje hoe je het moet doen.

Super

Hele goede service

Ellen

Snelle verzending super aanbod!

assortiment, uniek

Lydeke

Verzorgd, komt betrouwbaar over en snelle levering

Uitbreiding webshop?

Lucy willems

Super!

Heerlijke producten en super leuke verpakking! Het voelde echt als een cadeautje wat ik kreeg. Ook heel leuk dat ze vragen om.fotos te sturen van je creaties (en daar ook lieve complimenten over... Heerlijke producten en super leuke verpakking! Het voelde echt als een cadeautje wat ik kreeg. Ook heel leuk dat ze vragen om.fotos te sturen van je creaties (en daar ook lieve complimenten over geven!)

Afhaalpunten toevoegen (bijvoorbeeld een postNL locatie kan kiezen)

Clara

Ging vlot en kreeg leuke tips erbij, wanneer ik problemen ondervond!

Mooi overzicht

Geen idee eigenlijk