Pleiter

Enorm professioneel. Ik heb twee zeer zwaar beschadigde foto's door Imageclass laten restaureren met een verbluffend resultaat.

Snelle en professionele afhandeling van de opdracht. Goede kwaliteit en dienstverlening.

Marcel Olie

Snel geholpen met een prima resultaat.

Oude foto's laten bewerken.

Coralien Mays

Prima geholpen! Totaal verscheurde foto weer prachtig gerestaureerd, ben er heel blij mee.

particulier

Enige tijd geleden deed ik een aanvraag om een beschadigde en zeer oude foto te laten retoucheren. Zeer snel kreeg ik antwoord met een prijsopgaaf. Toen de foto weer retour werd gestuurd was ik zeer... Enige tijd geleden deed ik een aanvraag om een beschadigde en zeer oude foto te laten retoucheren. Zeer snel kreeg ik antwoord met een prijsopgaaf. Toen de foto weer retour werd gestuurd was ik zeer blij verrast. Van een oude en zeer beschadigde foto is een prachtig werk gemaakt. Met deze ervaring kan ik een ieder aanraden gebruik te maken van de deskundigheid van ImageClass.
Vriendelijke groet,
Eddy Smit.

Margriet van Gestel

Een gescheurde foto (scheur door het gezicht) is prachtig gerestaureerd. Goede service, snelle communicatie, goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.
Reageren snel, bieden oplossingen en denken met je mee.
Eind resultaat is ook goed!

Leuke training, ook voor particulieren makkelijk te volgen omdat Lidia geen moeilijke termen gebruikt. Zij neemt de tijd om alles goed uit te leggen.

Ik ben heel tevreden. Het resultaat is zelfs beter dan ik gedacht had, door de goede eigen inbreng van ImageClass.