Madeleine van Schooten

Als je vragen hebt krijg je snel
Antwoord. De materialen zijn van mooie kwaliteit.

Mooie materialen en goede adviezen

A

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering

Linda

Geweldig - fijn product en super professionele service

Zij had als enige een zilver-restauratie middel in de aanbieding voor een schappelijke prijs.

Micha

Zeer servicegericht en vriendelijk

Veel :)

Anne Reyniers

De eerste zending van mijn bestelling via brievenbuspost kwam niet toe. Na contact met de klantenservice kreeg ik onmiddellijk reactie. Uiteindelijk werd een tweede zending via pakketpost goed... De eerste zending van mijn bestelling via brievenbuspost kwam niet toe. Na contact met de klantenservice kreeg ik onmiddellijk reactie. Uiteindelijk werd een tweede zending via pakketpost goed geleverd. Prima service! Vandaar 5 sterren op alle punten behalve snelheid levering, maar vermoedelijk lag de oorzaak bij het postverkeer.

Klantvriendelijkheid, mooi materiaal

Natascha

Bestelling werd snel geleverd met een leuke kleine attentie.

Met zorg verpakt en geleverd

Febe Vreeke-Duden

Tot nu toe zeer tevreden!!

Goed bereikbaar als er wat was!!
En altijd goed afgewikkeld als er wat was!!

Edith

Zoveel moois te koop. Edelstenen kralen en gouden accessoires en goldfilled onderdelen. Top kwaliteit en service ook goed. Leuk spaarsysteem ook. Ik ben geen tevreden en ook mijn vrienden en... Zoveel moois te koop. Edelstenen kralen en gouden accessoires en goldfilled onderdelen. Top kwaliteit en service ook goed. Leuk spaarsysteem ook. Ik ben geen tevreden en ook mijn vrienden en kennissen voor wie ik sieraden heb gemaakt zijn blij met het resultaat.

Kwaliteit en ruime keuze

Kiek Verhaar

Betrouwbaar en goed materiaal

Bij niet kunnen leveren wordt dit niet alleen zsm gemeld bij de klant, maar ook proactief alternatieven aangeboden.

Martin

Producten zijn zoals beschreven met duidelijke foto's

Vlugge verzending