Levertijd was langer dan aangeven op website.
Geen track&trace code ontvangen, dus geen idee welke dag geleverd zou worden.
Product had mankementen, 1 draad te lang, 1 draad te kort, bij...
Levertijd was langer dan aangeven op website.
Geen track&trace code ontvangen, dus geen idee welke dag geleverd zou worden.
Product had mankementen, 1 draad te lang, 1 draad te kort, bij 1 draad ontbrak een kraal en afdekkapjes pasten niet.

Leider war eine Abdeckung lose, so dass die Hälfte der Strippen rausgerutscht waren. Es war etwas mühselig sie wieder reinzubekommen.

Wij hebben er twee besteld !! De eerste was van de rail af maar verder was het perfect en de levering ook!!??

Goedendag,

Omdat het niet zo duidelijk was naar welk adres retour gestuurd moest worden en hoe, telefonisch contact gehad. Vriendelijk geholpen.
Op 27 juli het vliegengordijn...
Goedendag,

Op 27 juli het vliegengordijn retour gezonden. Ik had het fijn gevonden wanneer we bericht had gekregen dat het goed was aangekomen. Ook hoelang het duurt voordat het bedrag teruggestort gaat worden.
Kortom het retourbeleid zou zorgvuldiger kunnen en beter op de website worden aangegeven.
Wanneer ik het bedrag vandaag of morgen weer op mijn rekening zie staan, zou ik het bedrijf kunnen aanbevelen. Tot nu ga ik voor een nee. Met vriendelijke groet

Schnelle + korrekte Lieferung.

MS

Uitstekend... tel goed geholpen.

Nellie

Op het moment van aanschaffen mailen ze terug, maar als er wat ontbreekt in de verpakking, mailen ze niet meer terug....

Zeer goede ervaring na vragen van mij via mail kreeg ik binnen 5 minuten antwoord en werd het probleem direct opgelost.

Christine Bos-Hageman

Ben tevreden, alles was goed ook de bezorging

Conny

Ik heb een vliegengordijn van 99,95 euro besteld bij ikwileenvliegengordijn.nl. Site zag er goed uit en met al die goede recensies durfde ik het wel aan. De verzending ging inderdaad heel vlot maar... Ik heb een vliegengordijn van 99,95 euro besteld bij ikwileenvliegengordijn.nl. Site zag er goed uit en met al die goede recensies durfde ik het wel aan. De verzending ging inderdaad heel vlot maar ik vond het gordijn niet zo mooi. Kwaliteit niets mis mee maar paste niet zo goed bij de rest als ik gedacht had dus retour op 7 juli, kosten 13,25 euro. Tot nu geen bevestiging van ontvangst gekregen dus maar een mail gestuurd. Ook daar nog geen reactie op en ik begin me nu toch wel zorgen te maken of ik mijn geld terug krijg.