G.W.P REIJNEN

met deze webshop wat opde
Syd staat komen ze niet naar
WATBETREFT VEILIGHEID
IV MET DE H PROFIELLEN
Heb ik niet ontvangen bij de...
Ik heb een slechte ervaring
met deze webshop wat opde
Syd staat komen ze niet naar
WATBETREFT VEILIGHEID
IV MET DE H PROFIELLEN
Heb ik niet ontvangen bij de bestelling campus 2 gerry

Het vliegengordijn van pvc bevalt goed. Snelle levering!

Prima vlotte service

Alles bestens!!!

Roland

Correcte levering en snelle communicatie bij vragen. Alleen jammer dat de foto van de rails op de site niet klopte met de geleverde rails (gordijn Casa) en dat de vraag daarover niet helemaal naar... Correcte levering en snelle communicatie bij vragen. Alleen jammer dat de foto van de rails op de site niet klopte met de geleverde rails (gordijn Casa) en dat de vraag daarover niet helemaal naar mijn tevredenheid werd beantwoord, maar de geboden oplossing was wel afdoende en is ook zeer correct uitgevoerd. Alleen jammer dat ik daarvoor extra moest betalen, daar hun foto niet klopte.

Ine

Niets op aan te merken. Snel geleverd, kwalitatief materiaal, eenvoudig te monteren en ziet er mooi uit.

Top product kwalitatief super doet wat het moet doen en ziet er ook nog mooi uit. handige oplossing met het bijgeleverde aluminum profiel. En snel geleverd.

G. Harderwijk

Ben heeeeeeeeel erg tevreden . . . . . . !
Niet alleen vanwege de kwaliteit van het vliegengordijn ( kralengordijn FRÉJUS ) maar ook de correcte afwikkeling.

Wir sind sehr zufrieden mit euerem Produkt

Nachdem der bestellte Vorhang bei DPD verlorengegangen ist wurde sofort reagiert und ein neuer Vorhang geliefert.
Sehr guter E-Mail mit der Firma.