9.5/10
9.5/10
Service na aankoop

Lieke

Erg prettig contact via mail gehad. Wendy gaf eerlijk en goed advies en updates over de levering van de half buckles en de draagjas.

Kelly Huisman

Draagzak voor een mooie prijs kunnen kopen! Levering was erg snel en goed. Zeer tevreden dus.

Janneke

Product goed verpakt en snel geleverd.

Fijne snelle levering

Geertje

Overzichtelijke site, snelle verzending, en dan zat er ook nog een lief cadeautje bij het pakket! Ik ben heel tevreden.

C Mourik

Fijne webshop, mooie artikelen. Wel jammer dat alle draagzakken met klittenband zijn. Wel fijn in gebruik maar erg oppassen met je kleding. Maar omdat de draagzak zo stevig is en heerlijk om mijn...

Reactie Ikdraag.nl:

Dank je wel voor de fijne review! Er zijn ook veel draagzakken zonder klittenband hoor, voor wie daar niet van houdt. Bijvoorbeeld de Isara, de Limas en de Tula, die zijn met gespen. Ik hoop dat je toch veel plezier hebt van deze draagzak!

Jolanda

Makkelijk contact te leggen met de eigenaar, snelle verzending! Ik ben heel tevreden

Maaike Klein

Hoewel de jas uiteindelijk niet de juiste pasvorm voor mij bleek te hebben was de service uitstekend! Via Whatsapp werd er ontzettend goed en snel met mij meegedacht.

anne

Ik heb de draagjas van Wallaby gekocht en ben er erg tevreden mee. Mijn kindje is nog niet geboren dus heb 'm nog niet écht kunnen uitproberen, maar ik zie nu al dat de jas super fijn gaat zijn....