Agnes van der Linde-Geerts

Producten zijn gemakkelijk te vinden en bestellen en betalen ging prima. De bezorging was ook op tijd, best snel nog in deze Coronatijd

Goed ingepakt, snelle levering

Esther

Prima verliep zonder problemen. Netjes ingepakt, nog een persoonlijke tekst bij de orderbevestiging.

Persoonlijk contact (via de mail) de vriendelijkheid waarmee je te woord werd gestaan en de bereidwilligheid.

A Steenbergen

Duidelijk en snel

Goed bereikbaar, ook per email. Denken met je mee en in oplossingen. Zoeken verder als ze het zelf niet weten. (Ipv dat je dat zelf moet doen)

k kubben

Prima site, bezorging was keurig op tijd. En goed ingepakt!

Dat er voor mama nog een heerlijk presentje in zat! Dat maakte het helemaal vrolijk voor kind en mama!

Iris Brandenburg - De Liefde

Website was duidelijk, ik kon mijn product snel vinden. Alles verliep soepel, ik bestelde een Snuzpod3 met 10% korting en ik kreeg er ook nog een gratis matrasbeschermer bij. Dat maakte me extra... Website was duidelijk, ik kon mijn product snel vinden. Alles verliep soepel, ik bestelde een Snuzpod3 met 10% korting en ik kreeg er ook nog een gratis matrasbeschermer bij. Dat maakte me extra blij, want die heb je toch nodig. Echter, toen bleek er een 'foutje' in het systeem en werd de matrasbeschermer niet meegestuurd met mijn pakket. Ondanks dat deze wel op de factuur en verzendbevestiging stond. Ik zou hier wat coulanter mee om zijn gegaan, of in ieder geval de mogelijkheid geven om de matrasbeschermer tegen een korting alsnog te bestellen. Bij het in elkaar zetten van de Snuzpod bleek ook nog een schroef verkeerd te zijn, waar hij niet gelijk in elkaar kon. Het contact met de klantenservice was heel goed en snel. We kregen een nieuwe set schroeven snel nageleverd en daarmee was dat probleem opgelost. Toch zorgen deze zaken ervoor dat ik niet snel weer zou bestellen.

Klantcontact via mail ging heel erg snel

W. Doornweerd

Logisch proces en alles verliep soepel. Duidelijke communicatie over de bestelling en wanneer die afgeleverd wordt.

Op de bestelbon stond een hand geschreven bericht van een medewerker. Erg leuk om iets persoonlijks te ontvangen.

Lekker vlot

Persoonlijk

Nicky

Goed, erg makkelijk, duidelijk en super snelle levering

Fijne website

Ivon Derksen

De aardige service en je graag willen helpen

Snelle en nette levering

Supersnelle levering