H.W. Langhorst

Soepel en snel

Het lieve berichtje op de afleverbon…

Conny Merkens

Top

Snel, zorgvuldig

Iris Juffer

Makkelijk, overzichtelijk en duidelijk

De handgeschreven boodschap op de pakbon!
Zoiets "kleins" wat veel indruk achterlaat. Op die manier word een bestelling nog persoonlijk gemaakt.

P. Schakel

Goed, prettig

toegankelijke site, even contact gehad over de bezorging heel vriendelijk en klantgericht.

Silke Vanrompay

Super vlot en met uitstekende service :-)

Na levering, had ik even schrik dat niet alle producten geleverd werden. Dit werd heel snel opgevolgd door jullie klantendienst, zowel telefonisch als via mail. Achteraf bleek alles gewoon samen in... Na levering, had ik even schrik dat niet alle producten geleverd werden. Dit werd heel snel opgevolgd door jullie klantendienst, zowel telefonisch als via mail. Achteraf bleek alles gewoon samen in één doos te zitten: lekker handig én goed voor het milieu.

Inge de Man

Goed, overzichtelijk. Enige minpunt was dat de PostNL app 2 dagen langer aan gaf dat het pakket nog niet door hen was ontvangen dan werkelijk het geval bleek te zijn. Maar dat is meer een punt voor... Goed, overzichtelijk. Enige minpunt was dat de PostNL app 2 dagen langer aan gaf dat het pakket nog niet door hen was ontvangen dan werkelijk het geval bleek te zijn. Maar dat is meer een punt voor PostNL dan voor jullie. Het was wel fijn geweest als er een briefje op de doos oid had gezeten dat mijn mee bestelde artikelen in de doos van het bedje waren gedaan. Ik zet het bedje pas over een paar weken op waardoor ik deze nog langer in de doos dicht wilde laten. Om de volledigheid te controleren moest de doos dus alsnog open. Het briefje lag wel in de doos.

Voordeliger voor deze producten dan op andere sites.

Shirley van der Horst

Ik had een borstkolf besteld bij bol.com en kreeg deze helaas niet compleet binnen. Meteen super fijn contact gehad met ikbenmama en 2 dagen later had ik de juiste borstkolf binnen met een... Ik had een borstkolf besteld bij bol.com en kreeg deze helaas niet compleet binnen. Meteen super fijn contact gehad met ikbenmama en 2 dagen later had ik de juiste borstkolf binnen met een persoonlijke boodschap. Top service!

Telefonisch makkelijk bereikbaar. Erg vriendelijke en snelle service.

Hanneke Van Vliet

Goed! Kreeg alleen de dag erna al een verzend bevestiging, waar ik natuurlijk heel blij mee was. Hier stond in dat het pakket 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden, inclusief track and trace. Echter... Goed! Kreeg alleen de dag erna al een verzend bevestiging, waar ik natuurlijk heel blij mee was. Hier stond in dat het pakket 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden, inclusief track and trace. Echter duurde het uiteindelijk nog zeker een dag of 3 voordat hij ook echt verzonden werd. Geen probleem dat het even duurt voordat er verzonden wordt natuurlijk, maar had het dan prettiger gevonden om de verzendbevestiging pas te krijgen als het pakket echt verzonden was😊 nu 3 dagen iedere ochtend gekeken of ik moest zorgen dat er iemand thuis was om aan te pakken.

Fijne site, leuke producten

Jitske

Het bestelproces was gemakkelijk. Er zaten wel een paar dagen tussen het aanmelden bij PostNL en het ontvangen van het pakket door PostNL waardoor ik twee dagen ben thuisgebleven omdat het pakket... Het bestelproces was gemakkelijk. Er zaten wel een paar dagen tussen het aanmelden bij PostNL en het ontvangen van het pakket door PostNL waardoor ik twee dagen ben thuisgebleven omdat het pakket uiteindelijk dus een dag later werd bezorgd. Het pakket was goed ingepakt en de extra bestelde matrasbeschermer zat heel handig in hetzelfde pakket als de SnuzPod.

De prijs van de SnuzPod.

Karien Hendriks

Snelle bezorging, artikel goed verpakt