Nanda

Verliep heel soepel

Goede website, mooie aanbiedingen, snelle verzending en leuke persoonlijke touch

Sanders

Eenvoudig. Ik vond antwoord op mijn vraag via de live chat met een medewerker. Zij keek direct naar de actuele voorraad waarna de bestelling direct werd klaargemaakt. Verzonden 10 min na bestelling,... Eenvoudig. Ik vond antwoord op mijn vraag via de live chat met een medewerker. Zij keek direct naar de actuele voorraad waarna de bestelling direct werd klaargemaakt. Verzonden 10 min na bestelling, en binnen 24u had ik de draagzak binnen.

Service.

Inge Lemmens

Super! Vandaag besteld, is echt morgen in huis. Alles heel netjes en persoonlijk verpakt.

Snel in huis, goede klantenservice.

Lesley Palmeri

Makkelijk

Leuk assortiment

Cisca Hut

Makkelijk en soepel. Fijn dat je kon betalen bij afhalen.

De expertise en het assortiment

Veronika

Super!!!

Klantvriendelijk en professioneel

Samantha Z-M

Heel simpel.

Één van de weinige aanbieders die slaapzakken van Ergopouch verkopen, wat een super slaapzakken. Ik blijf zeker bij jullie terugkomen. Een fijne klantenservice waarbij goed meegedacht wordt en... Één van de weinige aanbieders die slaapzakken van Ergopouch verkopen, wat een super slaapzakken. Ik blijf zeker bij jullie terugkomen. Een fijne klantenservice waarbij goed meegedacht wordt en altijd een attent bericht op je bestel papier. Ga zo door, ik ben blij met jullie!

Cvh

Duidelijkheid

A

Snel geantwoord nadat ik mijn pakket later via PostNL ontving. Ik wist meteen de status.

Lydia van den Dool

Alles kan ik met prima beantwoorden.