AB

Super snelle service

Op maandag oproep geplaatst en op dinsdag werkster gevonden, notabene bij ons in de straat

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wij doen ons best u zo snel mogelijk te kunnen voorzien. Bedankt voor uw review!

Goed en snel

Super

De eerste voldeed echt niet maar de andere keren was het super.
Het is gemakkelijk en eenvoudig om een werkster te zoeken.

Bedank voor uw review!

WerksterNietGevonden

Ik had in mijn aanvraag niet benoemd dat ik een werkster zocht met enige ervaring en kreeg iemand voorgesteld zonder ervaring...deze werkster is het niet geworden. Daarna kreeg ik een andere...

Kate

Je schrijft je in en krijgt enkele dagen later een naam doorgestuurd. Onderttussen ben ik zelf ook door aan het zoeken en via Nextdoor een andere werkster gevonden. Bleek dat, ondanks ik niets met...

nvt

FH

Snel gevonden

Kandidaat snel gevonden. Afwikkeling daarna ook duidelijk

Bedankt voor uw review!

E

E

Bakker

Snelle en goede service

Eenvoudige registratie, snelle reactie en prettig dat al het papierwerk aangeboden wordt

Daphne

Beoordeling witte werkster

Wij hebben ons ingeschreven bij de witte werkster! Al vrij snel kregen we een dame voorgesteld. Die was niet goed. Verstond geen Nederlands en slecht Engels. Ze deed ook niet vriendelijk aan de telefoon. Raphael was de tweede persoon die werd voorgesteld. Heel vriendelijk. Wilde gelijk afspraak maken om langs te komen. Gesprek met kennismaking was erg goed! Hij mag bij ons starten.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Wat wijn dat u er een match is met Raphael! Wij wensen u een fijne samenwerking toe!