FH

Snel gevonden

Kandidaat snel gevonden. Afwikkeling daarna ook duidelijk

Bedankt voor uw review!

E

E

Bakker

Snelle en goede service

Eenvoudige registratie, snelle reactie en prettig dat al het papierwerk aangeboden wordt

Daphne

Beoordeling witte werkster

Wij hebben ons ingeschreven bij de witte werkster! Al vrij snel kregen we een dame voorgesteld. Die was niet goed. Verstond geen Nederlands en slecht Engels. Ze deed ook niet vriendelijk aan de telefoon. Raphael was de tweede persoon die werd voorgesteld. Heel vriendelijk. Wilde gelijk afspraak maken om langs te komen. Gesprek met kennismaking was erg goed! Hij mag bij ons starten.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Wat wijn dat u er een match is met Raphael! Wij wensen u een fijne samenwerking toe!

haverhals

Gemiddeld

We gaan het proberen voor een week. Maar een voorstel gehad. Geen keuze mogelijkheid

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We hopen dat jullie een fijne samenwerking tegemoet gaan. Uiteraard kunt u het aangeven als dit onverhoopt verandert: dan kunnen we binnen de garantie iemand anders zoeken.

Jansen

Zeer goed erg blij mee

Zeer snel geregeld

Snelle reactietijd

We kregen snel waar we naar zochten. Nu kijken of het gaat werken

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wij hopen dat u een fijne samenwerking heeft. Bedankt voor uw review.

Anke

Heel blij

Na 2 weken werd er voor mij een werkster gevonden. Ik ben blij met haar. Een jonge meid die hard en goed werkt en zelf ziet wat er gedaan moet worden. Heel blij met haar!

Super!