8.1/10
8.3/10
8.1/10

Meijer

Bevredigend.

Ik ervaar het positief en ze reageren adequaat op mijn vragen en verzoeken.

Hoefnagel

Goed,

Crum

Snel geregeld

Fijne site, snel geregeld.

Snelle afhandeling

Tot nu toe tevreden.Nu afwachten hoe het in de praktijk gaat.

Ik vond het heel goed geregeld

Heel goed

Ann

Beoordeling

Snel en goed contact.

keijser

snel een geschikte kandidaat gevonden

Ervaring met wittewerkser

Werkt makkelijk. Als onervaren man in deze schrikt het wel af dat het allemaal buitenlandse mensen zijn. Je vraagt je dan toch af of dit te vertrouwen is.
onbekend maakt onbemind. Het geeft wel een vertrouwd geveol dat er een organisatie achter zit.
Maar contact was prima. Heb er veel vertrouwen in.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Wij selecteren niet op afkomst of nationaliteit. Dit is in tegenstrijd met de wet. Het klopt dan ook dat u kandidaten kunt verwachten van verschillende soorten mensen met een andere afkomst. Wij zijn blij u naar tevredenheid te hebben kunnen helpen.

Ruimte voor verbetering

Gericht op eigen procesvoering in plaats van service aan klant.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We vinden het erg jammer om te lezen dat de ervaring heeft dat wij ons niet genoeg focussen op klanttevredenheid over de kwaliteit van de hulp, aangezien wij hier wel degelijk uitgebreid mee bezig zijn, en uiteraard ook open staan voor feedback. Binnen onze dienstverlening hebben wij echter in meerdere mate invloed op het proces zelf en de snelheid daarvan, dan op hoe de hulp schoonmaakt en hoe tevreden u daarover bent. Uiteraard vinden we ook dit belangrijk en bieden we onder andere een schoonmaaktraining aan voor de hulpen. Ook is dit een subjectieve kwestie tussen u en de hulp. Desalniettemin bedankt voor de terugkoppeling en een fijne dag gewenst.

Anoniem..

Slecht te bereiken telefonisch

Graag had ik jullie telefonisch willen spreken. Had al eerder gemaild met deze vraag en jullie bellen niet terug. ik kan nergens een telefoonnummer vinden.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wij hebben u gisteren gemaild wat u vraag is, echter hierop geen reactie ontvangen. Wij nemen niet zomaar contact met u op, u kunt ons wel bereiken. We doen ons best om u snel te kunnen helpen. Bedankt voor uw review.