8.1/10
8.3/10
8.1/10

Snelle reactie

Fijn dat er snel een voorstel komt.

Snel

Supersnel aan iemand gekoppeld, heel blij mee. Zou het wel fijn vinden als je kunt kiezen tussen alleen bemiddeling of bemiddeling met urenregestratie. Ik gun de schoonmaakster eigenlijk wel het hele uurloon. Lijkt me geen moeite voor haar om de gewerkte uren bij te houden,
helemaal omdat ik het salaris naar haarzelf dien over te maken. Maar wie weet zitten er meer voordelen aan dan ik nu zie, ik ben benieuwd

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Alle hulpen die via ons werken, gaan zelf akkoord met de facturatiekosten die zij betalen voor het opmaken van de urenbriefjes en jaaroverzichten. Op deze manier kunnen zij makkelijk de aangifte doen voor de belastingdienst en ontvangt u als werkgever ook een overzicht van de gewerkte uren. U kunt er wel voor kiezen de urenbriefjes niet te ontvangen, echter betekend dit niet dat de hulp geen facturatiekosten moet voldoen. Dit is namelijk een service die wij aan de hulp verlenen.

Hazebroek

Wachttijd lang, uiteindelijk wel een goede hulp

Het duurde lang voor er een geschikte was gevonden, maar uiteindelijk zijn we wel blij met de match.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw feedback. Helaas zijn wij geheel afhankelijk van de beschikbaarheid van de hulpen uit uw omgeving. Hierdoor kan het helaas soms langer duren voor wij een geschikte hulp hebben gevonden. Maar fijn dat er nu alsnog een hulp bij u aan de slag gaat.

Snel een geschikte hulp

Op een eenvoudige manier een hele fijne witte (!!) werkster vinden!

Slier

Zeer tevreden !

Zeer snel geregeld.

Snelle dienstverlening

Dezelfde dag, waarop ik me had aangemeld, werd er een hulp voor mij gevonden en kon ik meteen een kennismakings-afspraak met haar maken. We zagen het allebei wel zitten, dus binnenkort begint ze.
Sneller kan het toch niet??
Ben zeer tevreden.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wat goed om dit te lezen! We doen uiteraard ons best om zo snel mogelijk iemand voor te stellen. We hopen dat jullie een fijne samenwerking tegemoet gaan.

Snel en accuraat

Ik had snel antwoord en een match

Redelijk teleurgesteld...

Nu een 3-tal dames over de vloer gehad het afgelopen jaar. Er wordt beloofd dat de ze speciaal voor je worden geselecteerd. Dit klopt niet, want standaard zijn er taken die de dames niet kunnen uitvoeren terwijl dit wel beschreven staat. Verder vindt ik het echt erg vervelend dat ze denken minimaal 30 minuten te kunnen koffiedrinken van de 3 uur hulp per week.... Ik probeer het nog 1x maar geef de moed een beetje op.

van Valburg

Snelle reactie

Ik ben snel en goed geholpen. De eerste 2 werksters waren geen match. Dat was totaal geen probleem. Er werd netjes verder gezocht.

Prettig

Goede bemiddeling