Schim-Franken

Peima organisatie

Snel een hulp gevonden.

Baas

Snel weer hulp

Wegens ziekte helaas tijdelijk geen hulp. Gelukkig weer hulp gevonden, binnen één dag.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! We doen ons best.

Vorst

Witte werkster

Ik ben erg tevreden met de witte werksters maar heb vandaag een telefonisch overleg gehad met één van uw medewerkers waar ik buitengewoon ontevreden over ben. Het is lang geleden dat ik zo klantonvriendelijk ben behandeld.

Prima hoor, snel, netjes, er wordt contact gehouden.

Prima. Contact wordt gelegd via de site. Ik heb snel een leuke hulp gevonden.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wat fijn dat u een leuke hulp heeft via ons! Wij wensen u een fijne samenwerking.

Dochter

Snel

Dit is de tweede keer dat ik voor mijn moeder een huishoudelijke hulp heb gevonden. Binnen een dag was er iemand gevonden,net als de eerste keer erg snel.

Uitstekende service

Communicatie is goed. Snelle reactie. Actieve houding. Overzichtelijke site. Goede tips.

Bedankt voor uw review!

Jasmijn

Top!

Snelle bemiddeling met goede mensen!

Snel en handige tips

Elke keer ontving ik direct de volgende dag een kandidaat, 2 keer voldeed de kandidaat niet, maar de volgende werkdag was er alweer een nieuwe kandidaat voor handen. De tips voor jet kennismakingsgesprek, evenals de checklist en het concept contract werkten heel prettig!

Bedankt voor uw review!

Kate

Ondanks geen gebruik, wel betalen voor bemiddelingskosten

Aangemeld, een dag later kreeg ik info over een werkster in de mail. Ondertussen ben ik verder gaan zoeken en heb ik aangegeven dat ik al iemand gevonden had via Nextdoor. Een bericht teruggehad als bevestiging. Enkele weken later krijg ik opnieuw een bericht dat ik de bemiddelinskosten wel moet betalen, terwijl dit bedrijf echt helemaal niets voor mij gedaan heeft. rekening gewoon betaald, maar wilde dit wel kenbaar maken. Wellicht goed om duidelijk en als eerste te vermelden dat je dus altijd voor de bemiddelingskosten betaald.

Ik heb snel een werkster gevonden. Volgende week begint zij.