Mulder

Goede, maar ook minder goede ervaring.

Bedankt voor uw review!

Quick and easy

I used the services of witte werkster as an expatriate (not speaking Dutch!) and found the service provided great. Not all of my requests were met - I asked for a witter werkster who can either speak and write English or German - but still decided to go ahead and give it a try. Handling everything via the website was easy!

Thanks!

Petra

Goed geregeld

We hebben ons kennismakingsgesprek gehad en zijn blij met degene die bij ons aan het werk gaat

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Wij wensen u een fijne samenwerking!

Goed geregeld. Snel een hulp gevonden!

Goed geregeld. Snel een hulp gevonden.

Bedankt voor review!

Cok

Ik ben ruim drie maanden ingeschreven tot op heden nog niets heb geen reactie en wat zou ik aan moeten passebextreme wensen

extreme wensen dacht, ik is het omdat het vakantie is of is er in Amersfoort weinig aanbod.

Titel

Contact met bemiddelaar verloopt moeizaam via mail, telefonisch contact erg lastig. Verder een vriendelijke hulp, echter had ik verwacht dat ze zelfstandiger zou zijn.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

ammer om te lezen dat u het contact met ons moeizaam vind. Wij zijn telefonisch bereikbaar en kunnen u dus uiteraard ook telefonisch verder helpen. Echter zijn onze beltijden beperkt. Via e-mail kan contact daarom soms sneller gaan.

Maas

Blij verrast

We zijn blij verrast met het snelle resultaat

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review. We doen ons best en wensen u een fijne samenwerking toe!

Thuss

Snellle service

Snel, netjes & soepel

Snel

In hele korte tijd hebben wij een schoonmaakster gevonden!

Bedankt voor uw review!