8.1/10
8.3/10
8.1/10

Supersnel!

Zo snel heb ik nooit eerder een hulp gevonden! Ik moet nog afwachten hoe ze werkt, maar dat zal vast goedkomen.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! We hopen dat uw hulp bevalt!

Bosch

Prettige organisatie en snel reactie

Bijzonder winstbelust

Na een periode van twee weken krijg ik een eerste kandidaat voorgesteld, waardoor andere kanalen sneller zijn. Voldoet niet aan gevraagde kaders. Of je wel even de bemiddelingsfee wilt overmaken. Ik zou dit bedrijf zeker niet in de hand nemen!!!

Snel geregeld

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Fijn dat we u snel hebben kunnen helpen.

Eindelijk een werkster

heel fijn dat eindelijk toch iemand gevonden is mijn dank

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Graag gedaan! Wij wensen u een fijne samenwerking, Bedankt voor uw review!

Brouwer

Volgehouden aandacht

De eerste persoon klopte niet met mijn wensen; de aangeboden hulp kon alleen in het weekend werken. De tweede persoon is een match en ik heb er een goed gevoel bij.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Fijn om te lezen dat u overeengekomen bent met de tweede kandidaat. Wij wensen u een fijne samenwerking.

Snelle aanlevering gegevens

Snel aanlevering van gegevens, bij afwijzing van een kandidaat zeer snel al weer een nieuwe.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Wij wensen u een fijne samenwerking toe met de hulp.

Verkuil

Snel geholpen

Ik ben heel blij met de snelle en doeltreffende werkwijze. Binnen een paar dagen ben ik door hun voorzien van een werkster.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! We zijn blij te mogen vernemen dat we u snel hebben kunnen helpen. We wensen u een fijne samenwerking toe.

Kleen

Top!

Heel snel geregeld. Ze gaat maandag al beginnen!

de Jong

Snel en efficiënt

ik deed de aanvraag en dezelfde dag was er al contact met een huishoudelijke hulp. Ze moet nog beginnen maar mijn eerste indruk is heel goed.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We doen ons best om u snel te kunnen voorzien. We wensen u dan ook een hele fijne samenwerking.