Frerichs

Vooralsnog

Ik heb nog geen ervaring met haar.
Ik mis af en toe telefonisch contact met de organisatie.

Ik ben afhankelijk van WMO en de Sociale Verzekerings Bank

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wij hebben u een mail gestuurd met informatie. Wij zijn telefonisch bereikbaar binnen beperkte tijden. Voor inhoudelijke vragen kunt u terecht bij het WMO zelf.

Maria

Snelle oplossing

Ik kreeg een voorstel, maar die reageerde niet op herhaalde oproepen. Dit gemeld en ik kreeg per ommegaande een nieuw voorstel. Fijn geregeld!

Bedankt voor uw review!

Snelle reactie van mogelijk geschikte kandidaat. Kwaliteit van het geleverde werk is goed.

Een van de medewerkers is maar gedeeltelijk beschikbaar. Ik heb iemand gevraagd voor de maandag en vrijdag voor circa 5 uur per week verdeeld over de maandag en vrijdag. De afstand is voor haar bij nader inzien te lang op de fiets en ze kan alleen op vrijdag. Voor 1,5/2 uur op vrijdag komt ze niet dat is te kort in vergelijking tot de reistijd die ze heeft op de fiets. Ze helpt mij tijdelijk verder op de vrijdag.

Ik ben dus op zoek met iemand die beschikt over een auto en op maandag en vrijdag beschikbaar kan zijn voor maximaal 5 uur. Van mei t/m september kan het meer uren bedragen en in de herft/winter vaak minder.

De kwaliteit van het geleverde werk is goed.

Nvt

Nvt

Schrameyer

Snel goede hulp, doorzoeken zonder extra kosten

Snel goede hulp, bij vertrek hulp wordt er zonder extra kosten (binnen bepaalde termijn), opnieuw gezocht naar een hulp

Karin

Gaat snel efficiënt en overwegend goede hulp

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw feedback!

Bleijenberg

Snel respons en aangename kennismaking

Tot nu toe zo blij. Op vraag kwam snel aanbod. Plezierige kennismaking en qua tijden en uren precies wat ik wil. Dus voortaan na een week voltijds werken, heb ik echt een vrij weekend.

Prettige organistie

Prettig dat je weet dat je een geselecteerde werkster in huis krijgt, die betrouwbaar is omdat het via een organisatie bij je binnen komt. Je haalt toch iemand in je huis. Fijn dat je niet zelf naar iemand hoeft te zoeken.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review. We doen ons best een goede service te verlenen aan u.

Veeger

"ikzoekeenwittewerkster" ontzorgt

Ik had haar nooit zelf gevonden, fijn dat jullie deze bemiddeling doen

Snel geregeld