Jan Geerdes

Prima, snel en duidelijk

Doet wat het beloofd.

Bedankt voor uw review!

Top!

Goede, duidelijke website. Na inschrijving is er binnen 3 dagen iemand voorgesteld. Heel positief allemaal.

Accuraat

1e belde 15 min.vóór kennismakingsgesprek af.
2e reageerde niet op whattsapp. Via de wittewerkster is aangegeven dat deze zich terug getrokken had.
3e dame, vriendelijk, prettig gesprek, gaat starten.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat het alsnog is gelukt!

van der Toorn

Huishoudelijke hulp

ik vind dat er heel snel een witte werkster is gevonden echt een aanrader

Bloemert

Snel en doelmatig!

Er werd snel en doelmatig geageerd op mijn verzoek voor een hulp.

Frerichs

Vooralsnog

Ik heb nog geen ervaring met haar.
Ik mis af en toe telefonisch contact met de organisatie.

Ik ben afhankelijk van WMO en de Sociale Verzekerings Bank

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wij hebben u een mail gestuurd met informatie. Wij zijn telefonisch bereikbaar binnen beperkte tijden. Voor inhoudelijke vragen kunt u terecht bij het WMO zelf.

Maria

Snelle oplossing

Ik kreeg een voorstel, maar die reageerde niet op herhaalde oproepen. Dit gemeld en ik kreeg per ommegaande een nieuw voorstel. Fijn geregeld!

Bedankt voor uw review!

Snelle reactie van mogelijk geschikte kandidaat. Kwaliteit van het geleverde werk is goed.

Een van de medewerkers is maar gedeeltelijk beschikbaar. Ik heb iemand gevraagd voor de maandag en vrijdag voor circa 5 uur per week verdeeld over de maandag en vrijdag. De afstand is voor haar bij nader inzien te lang op de fiets en ze kan alleen op vrijdag. Voor 1,5/2 uur op vrijdag komt ze niet dat is te kort in vergelijking tot de reistijd die ze heeft op de fiets. Ze helpt mij tijdelijk verder op de vrijdag.

Ik ben dus op zoek met iemand die beschikt over een auto en op maandag en vrijdag beschikbaar kan zijn voor maximaal 5 uur. Van mei t/m september kan het meer uren bedragen en in de herft/winter vaak minder.

De kwaliteit van het geleverde werk is goed.

Nvt

Nvt

Schrameyer

Snel goede hulp, doorzoeken zonder extra kosten

Snel goede hulp, bij vertrek hulp wordt er zonder extra kosten (binnen bepaalde termijn), opnieuw gezocht naar een hulp