8.1/10

tefsen

Tof

bij tweede keer prijs

Supersnel een hulp gevonden

Na mijn inschrijving had ik al binnen een dag een geïnteresseerde dame. Na de kennismaking heb ik besloten om niet met deze dame door te gaan. Dit heb ik doorgegeven en meteen stond mijn oproep weer online. Ook hier weer dezelfde dag een reactie. Bij de kennismaking met deze dame had ik meteen een goed gevoel en hebben we samen besloten dat ze hier komt helpen. Echt supersnel gegaan allemaal. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Fijn om te lezen dat we u hebben voorzien! Wij wensen u dan ook een hele fijne samenwerking toe met uw hulp! Bedankt voor uw review.

Prettige manier van werken en service verlenen.

Willen

Vriendelijke mensen

Omdat de eerste werkster ziek is geworden ,Toch nog iemand gevonden om te helpen.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Jammer dat u zonder hulp heeft gezeten! We zijn blij om u opnieuw te mogen voorzien. Bedankt voor uw review!

Werkster

Snel geholpen

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We doen ons best! Bedankt voor uw review!

Vermeulen

Perfect!

Super snelle service!

Jansen

Volhouden

de praktische invulling is niet eenvoudig, maar u houdt wel vol om het mogelijk te maken.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review. Uiteraard is het mogelijk om uw aanvraagtekst aan te passen.

Praktisch en goed

Korte lijnen en goede informatie en service

Jon

Aanloop problemen

Mijn ervaring is tot nu toe niet zo goed de eerste hulp gaf na 2 x aan dat zij ging stoppen ivm priveomstandigheden. Daarna duurde het erg lang voor ik bericht kreeg ik heb zelf gebeld en de volgende dag kreeg ik een mail. Deze dame heb ik gebeld, afspraak gemaakt om kennis te maken maar zij moet nog steeds komen. Duurde weer erg lang voor ik wat hoorde , maar toen kreeg een mail dat ik misschien mijn wensen aan moest passen en uren ? Heb een feedback terug gedaan dat ik hele normale eisen heb en uren. Vogende dag weer een mail met een dame . Ik heb vandaag een kenningsmakings gesprek gehad en het voelt goed. Dus afwachten volgende week woensdag want dan gaat ze beginnen.

Snelle service

Aanmelding verloopt makkelijk en aanbieding is snel. Dat is in ieder geval fijn.

Bedankt voor uw review!