Kwaliteit sticker(s)
8.5/10

OTR Service

++ Contact en service waren erg goed.
-- De stickers waren transparant, met het sturen van het logo had men mij beter kunnen informeren dat de kleur van het logo niet de sticker gedrukt...

Uitgaan dat de klant een leek is op het gebied van stickers en dat je kunt herhalen naar de klant wat besteld is, wat dat betekent( bijvoorbeeld dat het transparant is) en navragen of dat de bedoeling is.

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste,
Heel erg bedankt voor je opmerking en het klopt inderdaad dat transparante stickers minder dekkende kleuren hebben dan stickers op wit vinyl. Wij gaan je reactie zeker meenemen en zullen bij de volgende bestellingen van een transparante sticker de klant alert maken dat een kleur op transparant vinyl (vooral met een donkere ondergrond) kan verschillen van de verwachtte kleur.

Groet,
Team Reklame2000.nl

Willems schoonmaakdiensten

1e contact viel direct goed.

Geen enkele opmerking voor verbetering

Zie verbeterpunten

reageren op emails en telefoon...….

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste Frank,
Hartelijk dank voor je eerlijke reactie en wij zullen ons best doen om uw opmerking over reageren op emails en telefoon te verbeteren. Voor zover bij ons bekend hebben wij uw mail binnen één dag beantwoordt en zijn wij telefonisch altijd bereikbaar.

Misschien dat er mails zijn ontglipt of niet aangekomen, maar we zullen er altijd scherp op blijven om zo snel mogelijk te reageren.

Nogmaals dank voor je reactie en hopelijk zal een nieuwe bestelling in reactiebeoordeling toenemen.

Groet,
Team Reklame2000.nl

Tonnie van de Waal

Persoonlijk contact en meedenken

Vooral zo doorgaan

ColorPlaza

Goede prijs, goed drukkwaliteit, uitsnijden stickers zou iets nauwkeuriger kunnen.

De prima gedrukte stickertjes zijn niet helemaal zuiver gesneden: de ronde opmaak staat daardoor niet gecentreerd op de sticker. Een iets nauwkeuriger manier van snijden zou een mooier resultaat hebben gegegeven.

Seedsmenship

Goede service, veel contact gehad, eindresultaat is erg mooi geworden. Niet duur bij grote orders.

Case of Coffee

Super goed!

Die is TOP!

Ponyclub Heeten

Zeer tevreden. Met name over snelle reactietijd, meedenken met klant en alvast starten met aanleveren drukproef terwijl betaling nog onderweg was.

Ingmar van der woude

Er werd super meegedacht over de lay-out. En er was heldere communicatie

De organisatie die de verzending regelt was erg traag. Op donderdag verstuurt en op dinsdag pas bezorgd