Kwaliteit sticker(s)
8.5/10

SCOPE scholengroep

De service is goed om de stickers heen (kwaliteit).

De sticker zaten niet allemaal even recht (geplakt).

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben u stickers geslit op vel en per stuk schoon gesneden geleverd. Omdat wij de stickers zelf niet hebben geplakt, kunnen wij hier niet in... Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben u stickers geslit op vel en per stuk schoon gesneden geleverd. Omdat wij de stickers zelf niet hebben geplakt, kunnen wij hier niet in verbeteren. Uit de modellen die wij hier hebben zijn de stickers wel recht op op het vel geslit. Wij zijn u dankbaar voor de review, maar kunnen in uw ontevredenheid helaas niks betekenen. Met vriendelijke groet, Reklame2000

Nette stickers afgeleverd

Beste,

Hartelijk dank voor je review.
Wij hopen bij een toekomstige bestelling alle punten te kunnen verbeteren.

Reklame2000.nl

Kees

Top stickers, bestel hier zeker vaker!

Dutch Web Plaza

Niks opvallends

Gewoon zo doorgaan.

Erg goede service, hier zijn vakmensen aan het werk die weten waar je ze het over hebben.
Geen 13 in een dozijn internet drukker.
Aanrader voor de zakelijke markt.

Zie hieronder

niet met DHL werken, want die leveren enkel aan huis tussen 8 - 18u als er natuurlijk niemand is. verder kan je geen ander leveradres ingeven of ze zetten het niet af bij de buren.

klant vragen naar leveradres want ik gaf automatisch mijn thuis adres op maar daar kan nooit geleverd worden tijdens werkuren.

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste, Hartelijk dank voor je review en natuurlijk de focus op onze verbeterpunten. Wij werken met twee pakketdiensten en zullen deze opmerkingen verwerken, zodat bij een volgende bestelling wij... Beste, Hartelijk dank voor je review en natuurlijk de focus op onze verbeterpunten. Wij werken met twee pakketdiensten en zullen deze opmerkingen verwerken, zodat bij een volgende bestelling wij ervoor zorgen dat we met GLS zullen verzenden. Met vriendelijke groet, Reklame2000.nl

Geen opmerkingen alles ging goed

Luuk

Goede kwaliteit en uitstekende service.