Kwaliteit sticker(s)

Zie hieronder

niet met DHL werken, want die leveren enkel aan huis tussen 8 - 18u als er natuurlijk niemand is. verder kan je geen ander leveradres ingeven of ze zetten het niet af bij de buren.

klant vragen naar leveradres want ik gaf automatisch mijn thuis adres op maar daar kan nooit geleverd worden tijdens werkuren.

Beste,

Hartelijk dank voor je review en natuurlijk de focus op onze verbeterpunten.
Wij werken met twee pakketdiensten en zullen deze opmerkingen verwerken, zodat bij een volgende bestelling wij ervoor zorgen dat we met GLS zullen verzenden.

Reklame2000.nl

Geen opmerkingen alles ging goed

Luuk

Goede kwaliteit en uitstekende service.

Ging heel goed. Telefonisch makkelijk te bereiken en begrepen onze wensen gelijk.

Riko

Vriendelijke mensen!

Lekker door blijven plakken.

OTR Service

++ Contact en service waren erg goed.
-- De stickers waren transparant, met het sturen van het logo had men mij beter kunnen informeren dat de kleur van het logo niet de sticker gedrukt...

Uitgaan dat de klant een leek is op het gebied van stickers en dat je kunt herhalen naar de klant wat besteld is, wat dat betekent( bijvoorbeeld dat het transparant is) en navragen of dat de bedoeling is.

Beste,
Heel erg bedankt voor je opmerking en het klopt inderdaad dat transparante stickers minder dekkende kleuren hebben dan stickers op wit vinyl. Wij gaan je reactie zeker meenemen en zullen bij de volgende bestellingen van een transparante sticker de klant alert maken dat een kleur op transparant vinyl (vooral met een donkere ondergrond) kan verschillen van de verwachtte kleur.

Groet,
Team Reklame2000.nl

Willems schoonmaakdiensten

1e contact viel direct goed.

Geen enkele opmerking voor verbetering

Zie verbeterpunten

reageren op emails en telefoon...….

Beste Frank,
Hartelijk dank voor je eerlijke reactie en wij zullen ons best doen om uw opmerking over reageren op emails en telefoon te verbeteren. Voor zover bij ons bekend hebben wij uw mail binnen één dag beantwoordt en zijn wij telefonisch altijd bereikbaar.

Misschien dat er mails zijn ontglipt of niet aangekomen, maar we zullen er altijd scherp op blijven om zo snel mogelijk te reageren.

Nogmaals dank voor je reactie en hopelijk zal een nieuwe bestelling in reactiebeoordeling toenemen.

Groet,
Team Reklame2000.nl