Kwaliteit sticker(s)
8.5/10

Nomacon BV

Moeizaam, qua communicatie en uiteindelijk ook niet met gewenste resultaat

even wat meer overleg en instructies en navraag doen naar wens van de klant

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste Heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en natuurlijk de kritische opmerking.
Te zien uit uw bestelling hebben wij proefstickers geleverd om voor u het uiteindelijke resultaat goed te kunnen beoordelen. Telefonisch heeft u nog gewenste aanpassingen op de geleverde proefstickers doorgegeven en hebben wij kosteloos nieuwe proefstickers toegezonden.

Omdat het voor ons onduidelijk is waar wij precies tekort hebben geschoten, willen wij u graag vragen naar een reactie om tot een goede oplossing te komen.

Alvast bedankt voor de nodige moeite.

Reklame2000

Super goede service, er word goed meegedacht met wat je nodig bent en ze nemen echt de tijd voor je!

Snelle service en de stickers waren precies zoals ik ze in mn hoofd had.

Kapsalon HIER BY WINET

Jullie zeiden dat het logo niet goed op de stickers kwam(heel eerlijk) en ik heb jullie toen de vrije hand gegeven om er zelf iets duidelijk op te zetten. Helemaal blij mee!! Top!

Gaat al super!!

Goed (fout wordt keurig opgelost!)

In één keer de bestelbon goed lezen, scheelt tijd en geld :-)

Snel en goed

geen aanmerkingen, was gewoon goed

vv R.K.S.V. Rijssen

Super service en snel geholpen!

Niet te duur, redelijk goede kwaliteit.

duidelijker aangeven hoe de bestanden opgemaakt moeten zijn. Omdat het ontwerp aangepast moest worden heb ik de deadline gemist.

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben bij opmaak van de bestanden altijd te maken met een wederzijdse goedkeuring. De proefdruk proberen wij altijd één dag na datum bestelling aan te leveren. Afhankelijk van de aanpassing en reactietijd betreft goedkeuring kunnen wij de order verder verwerken. Dit proces proberen wij zo efficiënt mogelijk in te richten, maar wij blijven altijd afhankelijk m.b.t. de levertijd / reactiesnelheid.

Reklame2000.nl