Kwaliteit sticker(s)
8.5/10

Snelle service en de stickers waren precies zoals ik ze in mn hoofd had.

Kapsalon HIER BY WINET

Jullie zeiden dat het logo niet goed op de stickers kwam(heel eerlijk) en ik heb jullie toen de vrije hand gegeven om er zelf iets duidelijk op te zetten. Helemaal blij mee!! Top!

Gaat al super!!

Goed (fout wordt keurig opgelost!)

In één keer de bestelbon goed lezen, scheelt tijd en geld :-)

Snel en goed

geen aanmerkingen, was gewoon goed

vv R.K.S.V. Rijssen

Super service en snel geholpen!

Niet te duur, redelijk goede kwaliteit.

duidelijker aangeven hoe de bestanden opgemaakt moeten zijn. Omdat het ontwerp aangepast moest worden heb ik de deadline gemist.

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben bij opmaak van de bestanden altijd te maken met een wederzijdse goedkeuring. De proefdruk proberen wij altijd één dag na datum bestelling aan te leveren. Afhankelijk van de aanpassing en reactietijd betreft goedkeuring kunnen wij de order verder verwerken. Dit proces proberen wij zo efficiënt mogelijk in te richten, maar wij blijven altijd afhankelijk m.b.t. de levertijd / reactiesnelheid.

Reklame2000.nl

Service antwoord snel.

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en natuurlijk de kritische kijk op onze Service. Wij zien dat uw order een spoedorder betrof en deze niet tijdig aan is gekomen. Wel willen wij graag meegeven dat de bestelling tijdig is geproduceerd en verzonden, alleen heeft onze verzendmaatschappij verzaakt. Voor ons natuurlijk overmacht, maar uiteindelijk komt uw bestelling wel later aan dan gepland.

Wij hopen in de toekomst hier geen belemmeringen meer in te ondervinden en zullen onze verzendpartij op scherp blijven stellen.

Reklame2000.nl