Kwaliteit sticker(s)
8.3/10

Niet te duur, redelijk goede kwaliteit.

duidelijker aangeven hoe de bestanden opgemaakt moeten zijn. Omdat het ontwerp aangepast moest worden heb ik de deadline gemist.

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben bij opmaak van de bestanden altijd te maken met een wederzijdse goedkeuring. De proefdruk proberen wij altijd één dag na datum bestelling aan te leveren. Afhankelijk van de aanpassing en reactietijd betreft goedkeuring kunnen wij de order verder verwerken. Dit proces proberen wij zo efficiënt mogelijk in te richten, maar wij blijven altijd afhankelijk m.b.t. de levertijd / reactiesnelheid.

Reklame2000.nl

Service antwoord snel.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en natuurlijk de kritische kijk op onze Service. Wij zien dat uw order een spoedorder betrof en deze niet tijdig aan is gekomen. Wel willen wij graag meegeven dat de bestelling tijdig is geproduceerd en verzonden, alleen heeft onze verzendmaatschappij verzaakt. Voor ons natuurlijk overmacht, maar uiteindelijk komt uw bestelling wel later aan dan gepland.

Wij hopen in de toekomst hier geen belemmeringen meer in te ondervinden en zullen onze verzendpartij op scherp blijven stellen.

Reklame2000.nl

markvandewijn

Prettig en snel contact. Waanzinnige service. Goede kwaliteit stickers.

Word goed meegedacht en zijn zeer behulpzaam. Kreeg goed advies.

Josef

Kwaliteit en communicatie was perfect.

Wolter Snoeks

Goede ervaringen met Reklame2000.

Weinig verbeterpunten.

SCOPE scholengroep

De service is goed om de stickers heen (kwaliteit).

De sticker zaten niet allemaal even recht (geplakt).

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben u stickers geslit op vel en per stuk schoon gesneden geleverd.
Omdat wij de stickers zelf niet hebben geplakt, kunnen wij hier niet in verbeteren.

Uit de modellen die wij hier hebben zijn de stickers wel recht op op het vel geslit. Wij zijn u dankbaar voor de review, maar kunnen in uw ontevredenheid helaas niks betekenen.

Reklame2000