Frank Valk

Kansloze site niet aan beginnen

Uw ervaring

Kansloze site, niet aan beginnen. Je krijgt gelijk een jaarcontract en de bemiddeling die ze doen is bijzonder matig. Vanaf het 'voorstellen' van een kandidaat ga je betalen, ook wanneer die... Kansloze site, niet aan beginnen. Je krijgt gelijk een jaarcontract en de bemiddeling die ze doen is bijzonder matig. Vanaf het 'voorstellen' van een kandidaat ga je betalen, ook wanneer die kandidaat niet eens op komt dagen wanneer je een afspraak inplant.
Bijzonder onprofessionele poets hulpen op ik zoek huishoudelijke hulp. Ze bedriegen je zelfs.
Advies: zoek een poets hulp via de app nextdoor (gratis)

M.C.Veling

Helaas, wij hebben een gesprek gehad met Precious Dedaa en wilden met haar in zee gaan. Zij zou op donderdag 11 april bij ons beginnen maar heeft dat afgezegd. Nu zou de vandaag, 18 april, om 13.00... Helaas, wij hebben een gesprek gehad met Precious Dedaa en wilden met haar in zee gaan. Zij zou op donderdag 11 april bij ons beginnen maar heeft dat afgezegd. Nu zou de vandaag, 18 april, om 13.00 uur komen maar tot op heden is zij nog niet gearriveerd. Dit alles geeft geen goed gevoel en ook niet het vertrouwen dat we van haar op aan kunnen.
We zullen een andere hulp moeten kinschakelen.

Uw ervaring

Tot op heden geen ervaring want ze komt niet opdagen!

Karremans

Heel erg goede indruk eerste keer

Uw ervaring

Na eerste werkdag ben ik zeer tevreden

G.de Nooijer-Reuvekamp

Zeer behulpzaam

Maria Lemmerling

Snelle feedback

Uw ervaring

Ik vind het moeilijk om nu al een eindoordeel te geven, maar vind het fijn dat ik al -dankzij jullie hulp- een huishoudelijke hulp heb. Het kennismakingsgesprek was heel prettig.
We hebben...
We hebben samen de arbeidsovereenkomst ingevuld en zij begint 2 mei 2024.

C.J.M. Middelkoop

Oplichting

Uw ervaring

bij herziening lidmaatschap binnen 2 weken (1dag) willen ze toch 25% van het jaar abonnement laten betalen, terwijl bij wet geregeld is dat je verschoningsrecht hebt, dus kosteloos overal vanaf kunt... bij herziening lidmaatschap binnen 2 weken (1dag) willen ze toch 25% van het jaar abonnement laten betalen, terwijl bij wet geregeld is dat je verschoningsrecht hebt, dus kosteloos overal vanaf kunt komen.

Peter uiterwaal

Gaat niet vanzelf

Angeline onberijkbaar. Zou ij vanmorgen
Bellen. Sta op haar voice

A.M.Rosebeek

Een sprong in het diepe.

Uw ervaring

Het was de sprong meer dan waard.Zeer snel hulp aangeboden gekregen.En verder geregeld.

Betaal voor niks

Uw ervaring

Uit nieuwsgierig aangemeld, niet wetende dat ik meteen aan een abonnement vast. Dit gemaild, maar pech en niks meer aan te doen. Betaal dus nu elke maand €14,94, een jaar lang voor helemaal niks…..

Barbara van Leeuwen

Prima ervaring