N. Begeman

Geen eerlijk bedrijf.

Uw ervaring

Als je informatie zoekt en je klikt door zit je gelijk aan een jaarabonnement vast. Dit doen ze heel sluw.

P.J. Haas

Een duidelijke titel die precies vertelt wat je zoekt

Uw ervaring

Ik heb positieve ervaringen met het bureau
snelle aanbiedingen van kandidaten en duidelijke financiele afspraken

H de Vrieze

Uw ervaring

weinig kandidaten, de eerste 2 kwamen zonder bericht nieet opdagen, de 3e verscheen gelukkig wel

Fam. Keijzer

Oplichterij??

Uw ervaring

Bar slecht...3x keer komt aangeboden huishoudhulp niet eens opdagen, 4e keer wel op kennismaking, maar 1e keer dat ze moet komen schoonmaken komt ze ook niet, tot op heden dus al 2 maand zoeken... Bar slecht...3x keer komt aangeboden huishoudhulp niet eens opdagen, 4e keer wel op kennismaking, maar 1e keer dat ze moet komen schoonmaken komt ze ook niet, tot op heden dus al 2 maand zoeken zonder enig resultaat.

Anne van der Meer

Positief

positief

BW

Prima!

Prima!

Ernst Breunesse

Kandidaten komen steeds iet opdagen …

Uw ervaring

Betaal al 2 maanden en het werkt totaal niet ! 3 kandidaten op laatste moment afgezegd terwijl je er in de middag vrijvoor neemt … ‘t geeft geen enkel vertrouwen om hiermee überhaupt mee door te... Betaal al 2 maanden en het werkt totaal niet ! 3 kandidaten op laatste moment afgezegd terwijl je er in de middag vrijvoor neemt … ‘t geeft geen enkel vertrouwen om hiermee überhaupt mee door te gaan … waardeloos als kandidaat reageert , op gesprek komt , uit je plaats komt en dan weer met een smoesje afzegt. Andere maken een afspraak ter kennismaking en komen niet opdagen !

Maud

Nog niet helemaal duidelijk

Uw ervaring

Ik weet niet goed wat Ik zoek een huishoudelijke hulp nu echt voor mij betekent. Er zou een contract komen, maar dat zie ik nergens. Er wordt vervanging geregeld als de hulp een keer niet kan... Ik weet niet goed wat Ik zoek een huishoudelijke hulp nu echt voor mij betekent. Er zou een contract komen, maar dat zie ik nergens. Er wordt vervanging geregeld als de hulp een keer niet kan (belangrijkste reden om naar jullie over te stappen).
Maar hoe dit werkt is niet duidelijk.
De hulp geeft aan dat hij dat met ons zal bespreken. Maar wat als hij niet kan: hoe zeker zijn we dan van vervanging (als die gewenst is).
Kortom, het belooft veel, maar wat de echte toegevoegde waarde is moet nog blijken.

Both

………