BW

Prima!

Prima!

Ernst Breunesse

Kandidaten komen steeds iet opdagen …

Uw ervaring

Betaal al 2 maanden en het werkt totaal niet ! 3 kandidaten op laatste moment afgezegd terwijl je er in de middag vrijvoor neemt … ‘t geeft geen enkel vertrouwen om hiermee überhaupt mee door te... Betaal al 2 maanden en het werkt totaal niet ! 3 kandidaten op laatste moment afgezegd terwijl je er in de middag vrijvoor neemt … ‘t geeft geen enkel vertrouwen om hiermee überhaupt mee door te gaan … waardeloos als kandidaat reageert , op gesprek komt , uit je plaats komt en dan weer met een smoesje afzegt. Andere maken een afspraak ter kennismaking en komen niet opdagen !

Maud

Nog niet helemaal duidelijk

Uw ervaring

Ik weet niet goed wat Ik zoek een huishoudelijke hulp nu echt voor mij betekent. Er zou een contract komen, maar dat zie ik nergens. Er wordt vervanging geregeld als de hulp een keer niet kan... Ik weet niet goed wat Ik zoek een huishoudelijke hulp nu echt voor mij betekent. Er zou een contract komen, maar dat zie ik nergens. Er wordt vervanging geregeld als de hulp een keer niet kan (belangrijkste reden om naar jullie over te stappen).
Maar hoe dit werkt is niet duidelijk.
De hulp geeft aan dat hij dat met ons zal bespreken. Maar wat als hij niet kan: hoe zeker zijn we dan van vervanging (als die gewenst is).
Kortom, het belooft veel, maar wat de echte toegevoegde waarde is moet nog blijken.

Both

………

………..

Ik zoek huishoudelijke hulp.

Tot nu toe goed.

Moet nóg blijken.