Thijssen

Hoi Thijssen,
Fijn om te lezen dat jij een goede ervaring hebt met onze dienstverlening.

fam karsten

Nette dame

past zich goed aan

Hoi Fam. Karsten,
Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met de voorgestelde kandidaat.

Marga Hermus

Blij dat ze een match hebben gevonden

Nog geen ervaring

Hoi Marga,
Fijn om te lezen dat jij een goede ervaring hebt met onze dienstverlening en dat het allemaal snel is geregeld.

Rosanne Hendriks

Elke maand betalen al maanden en geen werkster.

Uw ervaring

Heel slecht, het is gewoon bedrog. Elke maand betalen en je kan er niet vanaf voor een jaar terwijl ik al maanden wacht op een werkster. Elke maand krijg ik een mail met daarin , dat ze erg hun best... Heel slecht, het is gewoon bedrog. Elke maand betalen en je kan er niet vanaf voor een jaar terwijl ik al maanden wacht op een werkster. Elke maand krijg ik een mail met daarin , dat ze erg hun best doen maar dat het niet gelukt is om een werkster te vinden.

Hallo Rosanne,
Hallo Rosanne,
Helaas is jouw review niet correct, jij ontvangt namelijk al maanden geen facturen omdat wij al een tijdje niemand hebben kunnen vinden. Jij ontvangt pas weer facturen als het ons gelukt is om een geschikte kandidaat voor te stellen.

F.Huiting

Hoi F. Huiting,
Fijn om te lezen dat jij een goede ervaring hebt met onze dienstverlening.

Marilo Janssen

Snelle match

Uw ervaring

Kennismaking prima verlopen, weet nog niet hoe ze werkt

Hoi Marilo,
Fijn om te lezen dat jij een prima ervaring hebt met onze dienstverlening en dat het allemaal snel is geregeld.

Remco

Hallo Remco,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening.

Chris

Een poging waard

Uw ervaring

Met de huidige schaarste is het natuurlijk moeilijk om iemand te vinden. Er zijn helaas geen passende kandidaten gevonden maar waardoor het abonnement voortijdig gestopt kon worden.

Hallo Chris,
Vervelend om te lezen dat het niet gelukt is, wij vinden het wel fijn dat jij toch tevreden bent met de geboden oplossing.

Ra

Oplichters pas op

Uw ervaring

Je zit vast aan een jaarabonnement als je aanmeld PAS OP.

Hallo Ra,
Hallo Ra,
Het aanmelden is vrijblijvend, pas als jij met jouw account een aanvraag indient en ons de opdracht geeft om een hulp te zoeken ga jij akkoord met het jaarabonnement, de kosten en de verdere voorwaarden. Wij vragen hierbij expliciet om jouw toestemming, indien jij deze niet geeft zullen wij geen diensten gaan verlenen en worden er geen kosten in rekening gebracht.

Vincent

Hoi Edwin,
Fijn om te lezen dat jij een prima ervaring hebt met onze dienstverlening.