W.Kuipers

Moeizame onduidelijke aanmeldprocdure

Uw ervaring

Zeer vervelend om op deze manier je te moeten aanmelden. En na 12 dagen nog niemand gezien.

Collin

Geef me meer tijd hier wat van te vinden.

Uw ervaring

Ik wil nog geen beoordeling geven omdat ik hier net aan begin. Ik vind de opstart wat opdringerig. Je werkt hier met lager opgeleide mensen waaraan je niet per definitie direct een beoordeling aan... Ik wil nog geen beoordeling geven omdat ik hier net aan begin. Ik vind de opstart wat opdringerig. Je werkt hier met lager opgeleide mensen waaraan je niet per definitie direct een beoordeling aan kan hangen.

Een witte werkster

Makkelijk

Uw ervaring

Makkelijk geld verdienen voor deze partij. Het is enkel een website in de lucht houden. Niets persoonlijk aan. De werksters melden zich aan via 'ikzoekeenzorgzamebijbaan' lees die reviews maar om te... Makkelijk geld verdienen voor deze partij. Het is enkel een website in de lucht houden. Niets persoonlijk aan. De werksters melden zich aan via 'ikzoekeenzorgzamebijbaan' lees die reviews maar om te zien hoe ze daarmee omgaan....

Martijn

Ontzorgen

niet zelf zoeken

W.C. de Bruin

Dit is makkelijk!

Uw ervaring

Erg blij met de geboden service

Marjolein Feenstra

Middelmatig

Uw ervaring

De aangeboden dames komen vaak niet opdagen op de afgespraak ter kennis making en laten daarna niet meer van zich horen

Thea Roding

Vraag en aanbod

Uw ervaring

Ik zocht iemand met ervaring en iemand die Nederlands spreekt. Heb ik niet gevonden maar ik hoop met Phionah toch een goede werkster te hebben gevonden.

ed slaghuis

Lastige website

Uw ervaring

onvoldoende mogelijkheden om het bedrijf in contact te komen.

Thea van der Kruit

Weinig hulp

Uw ervaring

Tot nu toe heb ik weinig steun van jullie ervaren. Geen vergoeding voor kapotgemaakte stofzuiger en geen hulp tussendoor als de hulp stopte. En ik heb twee hartoperaties achter de rug dus die had... Tot nu toe heb ik weinig steun van jullie ervaren. Geen vergoeding voor kapotgemaakte stofzuiger en geen hulp tussendoor als de hulp stopte. En ik heb twee hartoperaties achter de rug dus die had ik goed kunnen gebruiken. Verder ben ik niet goed op de pc en dat helpt ook niet.

l.n.j.bovee

Goede service