Jetty Csanky

Slecht

Slecht

Hallo Jetty,
Hallo Jetty,
Wij hebben geprobeerd om in contact te komen omtrent jouw review en vervolgens jouw opzegging. Helaas reageer je niet meer op onze berichten met het verzoek tot toelichten hierover, waardoor wij helaas niet kunnen meekijken naar een oplossing voor de lopende overeenkomst.
Wij horen graag alsnog van je.

Erasmia Ismini Galaziou

Pleasantly surprised

Uw ervaring

Found an amazing polite, flexible and proffessional girl. We communicate really well. We are happy

Hallo Erasmia,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening en dat wij je hebben kunnen verrassen met de kwaliteit van onze diensten.

Els Geus

Weltevree

Uw ervaring

Goed ingelicht omtrent het schoonmaken van het huis

Hallo Els,

Eva

Ik zoek een schoonmaakster

Hallo Eva,
Hallo Eva,
Wij hebben jou gevraagd om een toelichting op deze review, deze komt namelijk niet overeen met wat wij zien in onze systemen. Wij hebben namelijk binnen 24 uur een hulp aan je voorgesteld, je hebt vervolgens zelf bevestigd dat deze 11 dagen laten bij jouw is gestart. Graag zie ik dus alsnog een toelichting tegemoet over deze review, zodat wij kunnen meekijken wat hier precies misgaat.

VvE Molenaarserf 47 t/m 54

Efficiënt

Uw ervaring

Heel prettig, goede communicatie en tot nu fijne schoonmaaksters.

Hallo VvE Molenaarserf,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening en met de snelheid van het regelen.

R Larni

Niet gewerkt

Uw ervaring

geen ervaring, zij heeft niet bij ons gewerkt

Hallo R. Larni,
Hallo R. Larni,
Als een hulp niet komt werken (ongeacht de reden) dan kun jij dit doorgeven via jouw account op onze website zodat wij iemand kunnen zoeken die wel komt poetsen. Geef de reden overigens wel door aan ons, wij kunnen dan kijken of maatregelen noodzakelijk zijn en de hulp aanspreken op het gedrag.

Suzanne Okken

Snel

Uw ervaring

Snel in contact gebracht met een nieuwe schoonmaker, bemiddeling is goed op orde.

Hoi Suzanne,

Britt Bohnen

Fijne ervaring

Uw ervaring

Ik ben blij dat ik met jullie bedrijf in zee ben gegaan

Hallo Britt,

Corey