Joris

Dank

Uw ervaring

Fijne manier om hulp te vinden

Hallo Joris,

Hallo Van der Broek,

Jitske kossen

Snel en efficient

Hallo Jitske,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze snelle en efficiënte dienstverlening.

Joost Jenneskens

Boevenbende

Wat een boeven bedrijf

Hallo Joost,
Hallo Joost,
Ik weet niet precies wat jij bedoeld, wij hebben namelijk naar aanleiding van jou aanvraag een hulp voorgesteld welke kan voldoen aan de opgegeven eisen en beschikbaar is voor werkzaamheden. Vervolgens hebben wij een vervangende hulp voorgesteld echter reageer jij volgens deze kandidaat niet op het verzoek om een kennismaking te plannen. Dat betekend dus dat wij de door jou gevraagde diensten hebben geleverd en dat jij daarvoor gewoon dient te betalen. Wij betreuren dat jij niet wilt betalen voor onze dienstverlening, maar dat geeft jou nog niet het recht om ons een "boevenbende" te noemen.
Wij leveren namelijk exact waar jij om vraagt en mee akkoord bent gegaan, echter kies jij er zelf voor om niets met deze gegevens te doen.

Anja Ligtvoet

Slecht

alecht

Hoi Stefan,
Hoi Stefan,
Vervelend om te lezen dat jij deze ervaring hebt, volgens de gegevens in systeem heb jij namelijk wel een hulp die werkzaam is bij je op dit moment. Zou je ons kunnen voorzien van een toelichting? Wellicht kunnen wij dan iets voor je betekenen zodat je wel tevreden bent over onze dienstverlening.

Nance

Misleiding

Uw ervaring

Het zou gaan om een witte werkster met factuur volgens de website.

De waarheid bleek anders.
De werkster was een alleenstaande moeder van 4 kinderen en had geen flexibiliteit. Het zou gaan om een witte werkster met factuur volgens de website.

De waarheid bleek anders.
Er zou cash betaald moeten worden.
Er zou geen factuur komen.

Daarmee voldoet het bedrijf niet aan de belofte en ik heb ze gemaild dat dit niet is wat ze beloven.

Inmiddels maken ze er een soapserie van.

Hallo Nance,
Hallo Nance,
Deze kandidaat is voorgesteld op basis van de door jou aangegeven eisen en criteria. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Mocht deze kandidaat toch niet kunnen voldoen aan jouw eisen dan kunnen wij altijd nog een vervangende kandidaat voorstellen, helaas heb jij zelf besloten geen gebruik meer te willen maken van verdere dienstverlening terwijl wij deze nog wel wilden aanbieden. Dat deze eerste kandidaat dit niet kon bieden betekend uiteraard niet dat wij geen enkele andere hulp beschikbaar hebben die dit wel kan bieden.
Dat de voorgestelde kandidaat zich niet aan de gestelde voorwaarden wil houden terwijl deze tegenover ons aangeeft dat dit geen probleem zal zijn is zoals jij begrijpt niet iets waar wij verantwoordelijkheid voor kunnen dragen. Je kunt dan een vervangende hulp aanvragen, dat is namelijk ook waar jij ons voor betaald.