Marry van ‘t Wout

Snel en efficent

Uw ervaring

Fijn dat jullie ten alle tijden iemand voor me zoeken, dat geeft zekerheid.

Janny Jansen-Bos

Beoordeling

Uw ervaring

Vlot een schoonmaakster gevonden.
Schoonmaakster is gisteren voor het eerst geweest. Ben zeer tevreden.

Ik vind het wel onduidelijk over de betaling. Ik heb haar de gewerkte uren...
Vlot een schoonmaakster gevonden.
Schoonmaakster is gisteren voor het eerst geweest. Ben zeer tevreden.

Ik vind het wel onduidelijk over de betaling. Ik heb haar de gewerkte uren uitbetaald. Ik vermoed dat het zo goed is gegaan.

Manisha Naugain

Cleaners living illegally in NL

Uw ervaring

Have cleaners in the company who are illegally living in Netherlands which is dangerous for me and my family

Eva

Niet aanmelden! Oplichters

Uw ervaring

Echte, oplichters! Als je je aanmeld dan doet de site vermoeden dat je pas aan een schoonmaakabonnement vastzit zodra je een passende schoonmaakster in handen hebt. Dit is echter niet het geval.... Echte, oplichters! Als je je aanmeld dan doet de site vermoeden dat je pas aan een schoonmaakabonnement vastzit zodra je een passende schoonmaakster in handen hebt. Dit is echter niet het geval. Zodra je gegevens krijgt toegestuurd van een potentiële schoonmaakster, gaat het abonnement al in. Hier zit je vervolgens een jaar lang aan vast a €14,95 per maand. Ongeacht of je de hulp accepteert of niet.

Het aanmelden is erg onduidelijk en vaag. Het is misleidend en je wordt dus gewoon opgelicht. Omdat het aanmeld procedure gewoon niet duidelijk is.

Het bedrijft gaf aan mij gemaild te hebben over een schoonmaakster. Niet het geval. Geen eerdere e-mail ontvangen. Ook zijn de antwoorden die je ontvangt echt niet klantvriendelijk! Wat een slecht bedrijf.

Ik zie dat meerdere mensen hetzelfde ervaren. Je kunt een melding hiervan maken bij ACM ConsuWijzer. Zodra er voldoende meldingen van binnen komen, wordt er hopelijk actie ondernomen.

Zorgzamebijbaan.nl

Goedemorgen service

Het ging soepel en snel

Slechte service

Uw ervaring

Je moet ook betalen als je iemand krijgt die niks in je huis doet. Ze doen dan helemaal niks met je klacht. Je krijgt mensen die 0 ervaring hebben met schoonmaken.

Louis Nabben

Snel schakelen in zoektocht

Uw ervaring

Geen negatieve zaken tot op heden.

Aleksandra Nikolajeva

Good