Reactie IJSenIJSkoud.nl:

geachte, u geeft een redelijk bij: Info over verloop order. Kunt u ons aangeven wat het is dat er volgens u aan ontbreekt of wat u had verwacht?
Verder dank voor uw feedback

RS Facility

Flexibele mensen!

Complimenten voor de persoonlijke service. Ik kwam er last minute achter dat ik de leveringstijd verkeerd had doorgegeven en toen is heel flexibel meegedacht. Veel dank hiervoor!

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

dank voor uw positieve feedback en graag gedaan. Daar zijn we uiteindelijk voor om u van dienst te zijn.

Bart van de Pol / The Event Architect B.V.

Heel goede ervaring. Altijd nettjes op tijd. Vriendelijk aan de telefoon. Perfecte service!

Snelle levering en altijd netjes op tijd. Klantvriendelijk.

Wellicht meer informatie op website over wat de hoeveelheden zijn en hoeveel ijsblokjes bijvoorbeeld in een doos zitten. Inmiddels heb ik vaker besteld en weet ik ongeveer hoeveel ik nodig heb, maar... Wellicht meer informatie op website over wat de hoeveelheden zijn en hoeveel ijsblokjes bijvoorbeeld in een doos zitten. Inmiddels heb ik vaker besteld en weet ik ongeveer hoeveel ik nodig heb, maar voor mensen die dit niet weten kan het misschien een beetje onduidelijk zijn.

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

Beste Bart, dank voor je feedback en je tips. We hebben dit inmiddels doorgespeeld naar onze webbouwer. Hij zal het meenemen in de verbetering en de vernieuwing van onze website.

First choice events/Jasper Boekbinde

Snel en super vriendelijk aan de telefoon.

Fantastic!

Fantastic service!

efdrie onderzoeksbureau

Supersnelle en persoonlijke service, perfect!

Supersnelle en stipte service, perfect!!!

eigenlijk niet....

a

a

Rene

Top

top ijs blijft heel lang goed !