Frans

Goed , snel
En punctueel

Ralph

Voldeed volledig aan verwachting. Product zoals omschreven en gunstig geprijsd. Afhandeling snel, product was vlot in huis en communicatie was duidelijk!

Snelle levering en product werkt naar behoren. Zeer tevreden!

Saskia Van Haaren

Goed. Snel in huis en duidelijke communicatie. Komt betrouwbaar over.

Teresa

Top bedrijf 👍🏼

Ik vond hier een oplossing voor mijn parobleem. De charging adapter van mijn pencil was defect. Deze is lastig en kostbaar te vervangen. De igoodieshop bood een kabeltje met een contra lightning... Ik vond hier een oplossing voor mijn parobleem. De charging adapter van mijn pencil was defect. Deze is lastig en kostbaar te vervangen. De igoodieshop bood een kabeltje met een contra lightning stekkertje voor een hele leuke prijs. De levering was razen snel en correct.

Goede en handige produkten die elders niet makkelijk zijn te krijgen. Versturen gaat snel . Helaas heeft de bezorging door PostNl meerder dagen op zich laten wachten ondanks feit dat produkt door... Goede en handige produkten die elders niet makkelijk zijn te krijgen. Versturen gaat snel . Helaas heeft de bezorging door PostNl meerder dagen op zich laten wachten ondanks feit dat produkt door de brievenbus kon.

Patrick

Prima service met een kwaliteits probleem. Snelle levering van producten.

Wim

Snelle levering en zeer goede producten.

Jan

Prima snelle afhandeling