johan bezuijen

Ongeveer half november een Apple Watch bandje besteld. Keurig netjes en vlot geleverd. Helaas gingen de schakels van het bandje steeds makkelijker open na verloop van tijd. Hierover contact met de... Ongeveer half november een Apple Watch bandje besteld. Keurig netjes en vlot geleverd. Helaas gingen de schakels van het bandje steeds makkelijker open na verloop van tijd. Hierover contact met de Igoodieshop opgenomen.
We hebben het bandje ter beoordeling terug gestuurd. Na ongeveer een week hebben we keurig een nieuw bandje ontvangen. Deze is nog mooier en ook beter van kwaliteit.
Bedankt voor de nette service.

Ik heb bij de Igoodieshop o.a. een applepencil houder aangeschaft. Ik koos voor de zwarte versie. Bij nader inzien bleek ik de verkeerde te hebben besteld. Igoodieshop stelde mij in de gelegenheid... Ik heb bij de Igoodieshop o.a. een applepencil houder aangeschaft. Ik koos voor de zwarte versie. Bij nader inzien bleek ik de verkeerde te hebben besteld. Igoodieshop stelde mij in de gelegenheid de pencilhouder zonder verdere uitleg en bijkomende kosten om te ruilen. Goeie service!

Mirjam

Prettig bedrijf om te bestellen , snelle levering , netjes en keurig bezorgd , duidelijke website , mooi en nette prijzen , mooi materiaal

Goede service, fijne afhandeling van klacht.

Goed. Aangekochte/bestelde producten worden netjes en tijdig thuis bezorgd