R. Dautzenberg

Ik heb bij igoodieshop een nieuw bandje voor mijn ieatch besteld. De levering ging supersnel en ontving het bestelde bandje al de volgende dag. Prima kwaliteit dat niet voor het originele bandje... Ik heb bij igoodieshop een nieuw bandje voor mijn ieatch besteld. De levering ging supersnel en ontving het bestelde bandje al de volgende dag. Prima kwaliteit dat niet voor het originele bandje onderdoet. Al met al zeer tevreden en kan igoodyshop op basis van mijn ervaring van harte aanbevelen.

Patrick

Over de afgelopen jaren verscheidene artikelen gekocht welke snel werden afgeleverd. Alle hebben een zijn functioneel en zijn van goede kwaliteit en zijn daarom nog steeds in gebruik.

Bestelde items zijn snel en correct verpakt geleverd. Kwaliteit van de artikelen zijn goed.

Prima! De aangekochte artikelen worden keurig netjes en binnen enkele dagen thuis afgeleverd. De producten zijn van goede kwaliteit

Arthur

Geen idee! Product was pipielala

Reactie igoodieshop:

Beste Klant,
Beste Klant,
igoodieshop heeft contact opgenomen over het probleem en verschillende oplossingen aangeboden (onder andere je retourrecht van 14 dagen), echter ben je hier niet op ingegaan. igoodieshop zet hoog in op service en klanttevredenheid en wil alsnog met je in contact komen.
Groet,
igoodieshop

Helga

Leuke accessoires voor bijne alle Apple apparaten! Voor een mooie prijs en super snelle en goede service.

Leo

Ik was op zoek naar een grip voor mijn Apple Pencil, via een Google Ad kwam ik direct op de site van iGoodieshop. Bestelling in gang gezet, en binnen afzienbare tijd werd de grip keurig mij bij... Ik was op zoek naar een grip voor mijn Apple Pencil, via een Google Ad kwam ik direct op de site van iGoodieshop. Bestelling in gang gezet, en binnen afzienbare tijd werd de grip keurig mij bij thuis afgeleverd. Correcte afhandeling, snel geleverd, prima online shop.

Snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Duidelijke website en snelle levering

Riny Tulp-Steijger

Super tevreden