Uiterst vriendelijke communicatie en goede service! Na een kleine vertraging met de levering is er alles aan gedaan om het pakketje nog op tijd voor vaderdag binnen te krijgen en dat is gelukt. Het... Uiterst vriendelijke communicatie en goede service! Na een kleine vertraging met de levering is er alles aan gedaan om het pakketje nog op tijd voor vaderdag binnen te krijgen en dat is gelukt. Het Apple watch bandje dat ik besteld heb ziet er ook netjes uit. Echt heel erg tevreden. Bedankt!

Mirjam

Prima bedrijf, er was in eerste instantie iets mis gegaan met de post waardoor ik mijn pakketje niet binnen kreeg, maar na contact met het bedrijf op te hebben genomen hebben ze gratis een nieuwe... Prima bedrijf, er was in eerste instantie iets mis gegaan met de post waardoor ik mijn pakketje niet binnen kreeg, maar na contact met het bedrijf op te hebben genomen hebben ze gratis een nieuwe gestuurd die de volgende dag binnen was, helemaal blij mee😋

Geweldige pen maar, het dopje bovenaan en de clip steken iets uit. Omdat deze van aluminium zijn gemaakt is dat irritant en scherp in de hand. Heb zelf licht afgeschuurd en nu veel beter. Is een... Geweldige pen maar, het dopje bovenaan en de clip steken iets uit. Omdat deze van aluminium zijn gemaakt is dat irritant en scherp in de hand. Heb zelf licht afgeschuurd en nu veel beter. Is een idee voor de volgende poroduktie?

Reactie igoodieshop:

Beste klant,

Bedankt voor je review en terugkoppeling, igoodieshop hecht erg veel waarde aan klanten feedback.

Groet, igoodieshop

Alies de Graaf

Prima. Alleen een uitleg bij een schakelband zou praktisch zijn.

Goede webshop met nette afhandeling maar over de bestelde producten helaas minder. tevreden: een extra houder waar de pencil niet goed in past en in het opbergvakje voor de stylus houder raak je... Goede webshop met nette afhandeling maar over de bestelde producten helaas minder. tevreden: een extra houder waar de pencil niet goed in past en in het opbergvakje voor de stylus houder raak je snel de zaken kwijt

Reactie igoodieshop:

Beste Klant, igoodieshop heeft contact opgenomen over het probleem en verschillende oplossingen aangeboden, echter ben je hier niet op ingegaan. igoodieshop zet hoog in op service en... Beste Klant, igoodieshop heeft contact opgenomen over het probleem en verschillende oplossingen aangeboden, echter ben je hier niet op ingegaan. igoodieshop zet hoog in op service en klanttevredenheid en wil alsnog met je in contact komen. Groet, igoodieshop

Phine van Doorne

Prima: handige pagina. Goed info te vinden.

Prima shop... snelle levering.. niets op aan te merken

Correcte service en overzichtelijke website.

Een blauw met wit doorgestikt leren horlogebandje voor mijn iWatch besteld. Hij is super mooi ben er heel blij mee, alleen jammer dat het niet met wit doorgestikt is maar beige.

Mark Wendrich

Makkelijk uitzoeken, goed geïnformeerd en snelle levering. Uitgebreid assortiment voor de Apple Pencil.