Prima! De aangekochte artikelen worden keurig netjes en binnen enkele dagen thuis afgeleverd. De producten zijn van goede kwaliteit

Arthur

Geen idee! Product was pipielala

Reactie igoodieshop:

Beste Klant, igoodieshop heeft contact opgenomen over het probleem en verschillende oplossingen aangeboden (onder andere je retourrecht van 14 dagen), echter ben je hier niet op ingegaan.... Beste Klant, igoodieshop heeft contact opgenomen over het probleem en verschillende oplossingen aangeboden (onder andere je retourrecht van 14 dagen), echter ben je hier niet op ingegaan. igoodieshop zet hoog in op service en klanttevredenheid en wil alsnog met je in contact komen. Groet, igoodieshop

Helga

Leuke accessoires voor bijne alle Apple apparaten! Voor een mooie prijs en super snelle en goede service.

Leo

Ik was op zoek naar een grip voor mijn Apple Pencil, via een Google Ad kwam ik direct op de site van iGoodieshop. Bestelling in gang gezet, en binnen afzienbare tijd werd de grip keurig mij bij... Ik was op zoek naar een grip voor mijn Apple Pencil, via een Google Ad kwam ik direct op de site van iGoodieshop. Bestelling in gang gezet, en binnen afzienbare tijd werd de grip keurig mij bij thuis afgeleverd. Correcte afhandeling, snel geleverd, prima online shop.

Snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Duidelijke website en snelle levering

Riny Tulp-Steijger

Super tevreden

Plus: Snel geleverd, kwaliteitsvolle producten, groot assortiment
Plus: Snel geleverd, kwaliteitsvolle producten, groot assortiment
Min: soms onduidelijke specs of foto van product (bvb een apple watch rondom bescherming die geen voorkant bevat verwacht je niet echt... ook niet zichtbaar op foto vanwege transparante uitvoering)

Wim Guns

Goede snelle service, erg klantvriendelijk

Fijne en snelle afhandeling.
Erg blij mee