Ik vond hier een oplossing voor mijn parobleem. De charging adapter van mijn pencil was defect. Deze is lastig en kostbaar te vervangen. De igoodieshop bood een kabeltje met een contra lightning... Ik vond hier een oplossing voor mijn parobleem. De charging adapter van mijn pencil was defect. Deze is lastig en kostbaar te vervangen. De igoodieshop bood een kabeltje met een contra lightning stekkertje voor een hele leuke prijs. De levering was razen snel en correct.

Goede en handige produkten die elders niet makkelijk zijn te krijgen. Versturen gaat snel . Helaas heeft de bezorging door PostNl meerder dagen op zich laten wachten ondanks feit dat produkt door... Goede en handige produkten die elders niet makkelijk zijn te krijgen. Versturen gaat snel . Helaas heeft de bezorging door PostNl meerder dagen op zich laten wachten ondanks feit dat produkt door de brievenbus kon.

Patrick

Prima service met een kwaliteits probleem. Snelle levering van producten.

Wim

Snelle levering en zeer goede producten.

Jan

Prima snelle afhandeling

De levering was heel snel en de bescherminghoesje van de Apple watch paste goed. Maar er zaten al wel wat krasjes op de kunsstof zonder dat die gebruikt was.

Reactie igoodieshop:

Beste klant,
Beste klant,
Wij vinden het jammer dat er een artikel niet goed/ beschadigd is aangekomen. We hebben u via uw opgegeven contactgegevens benadert en u een nieuw artikel aangeboden. Echter bent u hier niet op ingegaan, graag vernemen we van u alsnog een reactie.
Groet, team igoodieshop

Meike

Prima prijs / kwaliteit verhouding en snelle levering.

Voor mij was het een nieuw bedrijf en dan weet je het niet in te schatten, maar ik ben zeer tevreden hoe alles behandeld is.

Goed. De producten waren snel en goed afgeleverd

Johan van den Bol

Bestelling voor een nergens anders verkrijgbaar iPad hoes met pencilruimte besteld, prima kwaliteit en betaalbaar, Gratis verzending verliep prima.