Voordelig en netjes verpakt

Hermes

Vriendelijke mensen via de mail.
Zoek geraakt pakket tot na 14 dagen nog niet echt medewerking van het bedrijf.
Tot zo ver niet echt tevreden.

Reactie igoodieshop:

Beste klant, Uw pakket is aangeboden maar de bezorger kon het niet afleveren, het pakket was 14 dagen op het dichtstbijzijnde postkantoor waar het niet is afgehaald. Wij hebben ondertussen een... Beste klant, Uw pakket is aangeboden maar de bezorger kon het niet afleveren, het pakket was 14 dagen op het dichtstbijzijnde postkantoor waar het niet is afgehaald. Wij hebben ondertussen een nieuw pakket verstuurd die aan de deur is afgeleverd. Wij vinden het spijtig dat de levering niet naar wens is verlopen, hopelijk bent u tevreden met onze afhandeling. Groet, team igoodieshop

Laurens

Mooi hoesje voor prima prijs!

Prima overzicht op de website en bestelling snel gelverd, daarnaast ben ik via de email prima op de hoogte gehouden.

Nóg beter dan verwacht! Mooie kwaliteit hoesje voor mijn IPhone X

Ronald Janssen

Bij een vraag over een artikel binnen 30 minuten antwoord en besteld.
Het was 15.40 uur maar kon nog net mee met de postbode.
De volgende dag ( 19 uur later) artikel in huis.
Dat...
Bij een vraag over een artikel binnen 30 minuten antwoord en besteld.
Het was 15.40 uur maar kon nog net mee met de postbode.
De volgende dag ( 19 uur later) artikel in huis.
Dat is pas service.

Dario

Heel goed en snel bezorgd gisteren gebeld dat ze de draadloze HBQ-i7 niet op voorraad hadden en dat ze me tegemoet wouden komen om de nieuwe versie op te sturen de i8 ze hebben de oortjes gisteren... Heel goed en snel bezorgd gisteren gebeld dat ze de draadloze HBQ-i7 niet op voorraad hadden en dat ze me tegemoet wouden komen om de nieuwe versie op te sturen de i8 ze hebben de oortjes gisteren meteen opgestuurd en had ze vandaag nog in huis.
Top bedrijf zeker een aanrader

Marieke

Goede snelle levering, volgende dag spullen al in huis