K

Igoodieshop heeft op een prima manier mijn klacht opgelost door een vervangend product te sturen.
Verbeterpunt van de screenprotector voor de apple watch is het bijleveren van een duidelijke gebruiksaanwijzing. Het is erg lastig om vanuit de summiere informatie de protector goed te bevestigen.

Ben van Kan

Goede snelle levering.

R Koopmans

Prima, efficiënte service

Patrick Koopmans

Weer werd een probleem met een niet werkend product adequaat opgelost. Fantastisch!
Hartelijk dank hier voor.

Snelle service, goede kwaliteit en garantie

R Koopmans

Prima, efficiënte service

Super snel geleverd en precies wat ik ervan verwacht had.

R. Dautzenberg

Ik heb bij igoodieshop een nieuw bandje voor mijn ieatch besteld. De levering ging supersnel en ontving het bestelde bandje al de volgende dag. Prima kwaliteit dat niet voor het originele bandje... Ik heb bij igoodieshop een nieuw bandje voor mijn ieatch besteld. De levering ging supersnel en ontving het bestelde bandje al de volgende dag. Prima kwaliteit dat niet voor het originele bandje onderdoet. Al met al zeer tevreden en kan igoodyshop op basis van mijn ervaring van harte aanbevelen.

Patrick

Over de afgelopen jaren verscheidene artikelen gekocht welke snel werden afgeleverd. Alle hebben een zijn functioneel en zijn van goede kwaliteit en zijn daarom nog steeds in gebruik.

Bestelde items zijn snel en correct verpakt geleverd. Kwaliteit van de artikelen zijn goed.